Dave Thompson/Getty Images

Fudbal

22.01.2020 / 22.56

Kup kralja: Real, Valensija, Viljareal u osmini finala

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Totalnooo

Iskreno.. Real odlican a Jovic je truba.

Odgovori 2 0

Sulendar

Ove utakmice ti pokažu kako neki pojedinci nisu za Real i kako loše igraju ..Zidan u narednim utakmica moze da računa na Diaza

Odgovori 17 4

Hame007

Bas tako, Diaz zasluzuje da igra ispred Bejla, Vaskeza pa i onaj panj iz Brazila, Vinicijus nije nista bolji, ok mlad, obecava al hebes igraca koji ne zna dati gola.. Tako da bih volio vidjeti Diaza u prvenstvu, jer momak je pokazao u prosle godine da se na njega trener moze pouzdati...

24 1

Луди Песник

Како која утакмица, потврђује се моје мишљење да је Реал прокоцкао паре на Јовића.

Odgovori 9 23

ROK4

Navedi mi jednog coveka u svetu kojem je bitno tvoje misljenje?'?

21 5

Nije Bitno

Ja cu zeleti da cujem njehovo misljenje kada kroz neku godinu Jović u el clasicu napuni tu njegovu Barsu

7 5

Луди Песник

@ROK4 i @Nije Bitno, očito vama dvojici, dok me komentarišete. Ahahaha Pa Jović ne može u ovakvom Realu ni Salamanki da zatrese gol, a kamoli velikanu kao što je Barselona.

1 0

* Sva polja su obavezna

"Čileanci neće skoro jesti uvozne banane iz Kolumbije"

"Čileanci neće skoro jesti uvozne banane iz Kolumbije"

"Čileanci neće skoro jesti uvozne banane iz Kolumbije"

Kolumbijci su dominirali pod košem na meču sa Čileom, toliko da je i naš komentator stigao da se našali na račun svih "banana" koje su lupili kolumbijski igrači.

Šakota za SK: Kup? Pobedil ili izgubili, emocije uvek postoje

Šakota za SK: Kup? Pobedil ili izgubili, emocije uvek postoje

Šakota za SK: Kup? Pobedil ili izgubili, emocije uvek postoje

Prvi meč nakon poraza u finalu Kupa od Partizana košarkaši Crvene Zvezde odigraće u petak sa CSKA, poslušajte šta je uoči meča izjavio trener Dragan Šakota.

Rio: Brazilac namučio Ćorića u osmini finala

Rio: Brazilac namučio Ćorića u osmini finala

Rio: Brazilac namučio Ćorića u osmini finala

Hrvatski teniser Borna Ćorić plasirao se u četvrtfinale turnira u Riju, savladavši domaćeg takmičara Tijaga Sejbot Vajlda u tri seta.

"Nisam ja superheroj, borio sam se sa depresijom..."

"Nisam ja superheroj, borio sam se sa depresijom..."

"Nisam ja superheroj, borio sam se sa depresijom..."

Igrač Baltimor Rejvensa Hejden Hurst otkrio je da je imao velikih psihičkih problema i da se borio sa depresijom.
Loading...