Getty Images / Christopher Lee

Fudbal

13.02.2020 / 19.35

"Hendo je fudbaler godine u Premijer ligi"

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Sta

Bi tek izjavljivali da su imali sezone kao siti sa gvardiolom

Odgovori 0 15

Ako

Je henderson najbolji sta je onda de brujne igrao.uzicko?

Odgovori 3 12

Rok zvezda Djui Fin

kako da bude najbolji igrac lige iz tima koji zaostaje 22b o boze...

2 1

Marko

Zanimljivo 🤔

Odgovori 2 1

Don Pablo

E ako je Robertson rekao....

Odgovori 3 6

realmenći

Ima smisla, kida ovih 6 nedelja.

Odgovori 13 0

Pulovac

Nije baš da je najbolji, ali vole ga navijači Liverpula jer na svakoj utakmici daje 110 odsto. Uspeće mu ono što nije velikom Džerardu, da kao kapiten podigne pehar PL

Odgovori 23 1

Alonso Solis

Nije vaš da je za fudbalera godine ali je ove sezone ubedljivo najbolji od kako je u Liverpulu, napredovao je konstantno iz sezone u sezonu i možda će sledeće da zasluži tu titulu.

Odgovori 19 2

Marko

Samo zbog ovakvih izrecenih gluposti bez posledica bih voleo da jos 100 godina ne osvoje premijer ligu. Kako ga nije sramota, sta je izgovorio covek javno

Odgovori 6 41

Don Pablo

Da li Marko razumeš da je trenutno kampanja da su oni svi najbolji. Jedino još Henderson nije bio "najbolji na svetu" na toj poziciji (ili više njih) pa sad mora i on. U Liverpulu su i spremačice najbolje na svetu. Ali proći će i to...

2 18

RAPE

Au ala ste bas dvojica ljubomorni,zavisni I na kraju jadni.Jedino bol I frustacije pokazujete ovakvim komentarima.Mnogo vas boli sto Liverpul kida a tek ce.

11 3

Goja

Henderson je doaskom Fabinja postavljen na svoje mesto i znatno je naredovao u odnosu na prethodne sezone. Ostar u duelu, ne boji se kartona..izvrsava zadatke..

Odgovori 28 2

Pendula

Henderson je konačno shvatio šta je njegov zadatak, pre dolaska Klopa je imao je česte ispade gde je pokušavao da glumi kreatora. I današnja boljka mu je taj pas unapred, ali to koristi minimalno, gleda prvom igraču do sebe da da i ne komplikuje previše. Po defanzivi je uvek bio poznat, o tome ne treba trošiti reci.

Odgovori 35 2

Ok.

Brate okej je igrac skroz, ali moram ti priznati da lezim kuci i citam ovaj tvoj komentar i kad sam stigao do kraja gde si napisao "poznat po defanzivi", setim se gde ga je ono Azar vozao gde je 2 puta u toj utakmici cak mu bilo i neprijayno pa ga je morao vuci za dres cim ovaj primi loptu, a Azar ga toliko vozao da je ovaj pao dole hahaha... e crkoh od smeha.. nije nista lose, samo sam se toga setio, inace ne pratim engleze toliko cak ne mogu ni da se setim koja je to utakmica bila znam samo da je Azar dao gol u toj utakmici i da je Celzi pobedio, sad da li 1:0 ili 2:1 ne secam se... uglavnom ima na YouTube taj snimak da se vidi, Azar je ga bas urnisao u toj utakmici i dao gol za pobedu Celzija. Inace nisam navijac Celzija nego Reala.

8 2

RAPE

OK...Da li je Vidic katastrofa jer mu je Tores kicmu lomio I to na vise utakmica.Ne nije nego je Legenda MU.To kazem iako navijam za Partizan,LFC.

7 1

Toni

A sad malo realnosti,mister pas unazad je stvarno iritirao sa tim pasovima unazad,ali niko ne može da mi ospori pozrtvovanost i zalaganje,u kombinaciji sa pravom ulogom u timu i preuzimanjem odgovornosti. Ništa on nije bolji i zasluzniji od drugih fudbalera ove sezone...od kad postoji SK portal pisao sam kako Liverpul mora da sredi odbranu da bi razmišljao o tituli VVD i Alison su puno pogodak,i mislim i pored toga što je Gomez dosta dobar (ima i on svojih kikseva) treba dovesti još jednog odbrambenog vrhunskog fudbalera npr.Kulibali iz Napolija. E onda može da se kombinuje sredina i napad...YNWA U Klopa treba da verujemo...

Odgovori 21 3

Sani

Ja nesto ne odgledah mec u kom je Kulibali briljirao. Gotivan lik, ali se uklopio u sivilo Napolija.

12 2

USSR

pa gledaj malo ima utakmica od proslih sezona...

2 0

Sani

@USSR Tad je jos i bio dobar, ali trenutno kao da da se smorio sto je ostao u klubu.

3 0

Shwayze

Kad ga lfc doveden ja govorio da su dobro uradili posao. Ortaci me zezali narednih god. Nisu pomogla ubeđivanja da 1 igrač ne čini tim. Sad ću ja da se malo smeškam! Treba da vide šta čovek zna sa loptom, da ne preterujem skoro kao i Nejmar. Samo što te driblinge ne koristi na utakmicsma jer nije brz i igra na toj poziciji.

Odgovori 10 7

Jaja

Cekaj da razjasnimo, ti kazes da Henderson ima tehniku i driblinge kao Nejmar? Molim te da mi kazes da se salis, necu moci da spavam veceras znajuci da postoje ljudi koji ozbiljno misle nesto ovako. Od Nejmara bolju tehniku nema verovatno niko na svetu, a ne tamo neki Henderson, uz duzno postovanje Hendersonu

3 3

Neki Tamo

Svojevremeno je covek koji je bio zaduzen za dovodjenje igraca(skaut neki)dobio otkaz kada je Henderson doveden za te pare,zbog preplacivanja...Da s pravom su mu se ljudi podsmevali,ali je napredovao vise od bilo kog igraca na celom svetu,a i dalje napreduje,i posle 10 godina!On je sada vrhunski igrac za rolu koju igra.Jos jedna dimenzija Klopa sto je iz svakoga izvukao i izvlaci maksimum,a i povecava ga i nalazi najadekvatnije pozicije i zadatke u timu.Koliko puta kada livepul krene da pada,da se stvaraju sanse,da gube lopte Klop ga uvede i ne desi se vise nista do kraja utakmice(i sa Minlerom ali za Hendersona bas upecatljivo).Toliko voli klub da mu nije tesko da igra i drugu poziciju,igrao je i desnog beka i centralnog beka u nedostatku igraca,zalaze se maksimalno,tu je da napravi frku i dobije zuti kad treba ekipi predaha,spreciti kontru ili ih trgnuti.Zaista zasluzuje traku kada se sve uzme u obzir

Odgovori 49 6

Stefan

Moracu izgleda da progutam sve sto sam rekao za njega... Mislio sam Liverpul nece biti ozbiljna ekipa dok god im je on kapiten. Prosle godine protiv Barselone mi je skroz promenio misljenje, na samom pocetku drugog meca vidi da ce Mane da izgubi loptu i sam krece u presing, uzima posed dribla Pikea... i Oridji pogadja za jedan nula. Definicija kapitena - nikad se ne predaj i kad je gusto preuzmi odgovornost. Ne pamtim da li sam ga ikada pre ili posle video da dribla, narocito ne u sesnaest. Pritom se covek ne povredjuje nikad. Sad da li je za igraca godine je stvar ukusa, meni je po do sada prikazanom KDB.

Odgovori 62 1

Gaatra

Bez pogovora. I to ubedljivo.

Odgovori 17 4

sahista

TAA treba da bude proglasen za igraca godine, kakav crni Henderson. Izbor je ove godine prilicno izjednacen. Tu su TAA, Vardi, De Brujne i Mane kao glavni kandidati po meni. Ali neko iz Liverpula mora da osvoji jer su pregazili PL ove sezone.

Odgovori 37 3

Potiz

Baš je duhovit ovaj Robertson

Odgovori 10 26

Kota

Hahahaha

Odgovori 9 16

Zivan

Guraju na silu da bude neki englez. Najnetalentovanija nacija za fudbal, uzevsi u obzir koliko ulazu i koliko se loze na isti.

Odgovori 20 17

Crc

Pa njihova liga,realno ne gledaju oni nasu,moze im se da biraju svog. Henderson je zaista extra igrac i ako se slazem da treba neko drugi da bude, ali u timu sezone treba da se nadje.

21 5

Marko

pa ako već guraju svoje zar ne bi bilo logično da to bude Vardi ili Medison i ako su u poslednje vreme u padu forme

2 10

Zivan

@Marko Bilo bi logicno meni i tebi. Ali mora da se gurne iz sampionske ekipe, iako u ligi ima 50 boljih igraca. Kad lester bude prvi, tad ce gurati njihovog

4 4

* Sva polja su obavezna

Farke hvali svog strelca: Magija!

Farke hvali svog strelca: Magija!

Farke hvali svog strelca: Magija!

Menadžer Noriča Danijel Farke pohvalio je strelca pobedonosnog gola na meču sa Noričom, Džamala Luisa.

Rivaldo: Barsa zavisi od Mesija, ne vidim napredak...

Rivaldo: Barsa zavisi od Mesija, ne vidim napredak...

Rivaldo: Barsa zavisi od Mesija, ne vidim napredak...

Nekadašnji fudbaler Barselone Rivaldo istakao je da novi trener Kike Setijen za sada nije doneo nikakvu promenu u taj tim.

La Liga u subotu: Radoja kod Dmitrovića, Betis na Mestalji (VIDEO)

La Liga u subotu: Radoja kod Dmitrovića, Betis na Mestalji (VIDEO)

La Liga u subotu: Radoja kod Dmitrovića, Betis na Mestalji (VIDEO)

Pogledajte najavu mečeva spanske La Lige koji su na programu u subotu.

PL subota: Rutinska gostovanja za Liverpul i Čelsi, ili...? (VIDEO)

PL subota: Rutinska gostovanja za Liverpul i Čelsi, ili...? (VIDEO)

PL subota: Rutinska gostovanja za Liverpul i Čelsi, ili...? (VIDEO)

U subotu je na programu šest duela Premijer Lige, Čelsi i Liverpul gostuju timovima iz donjeg dela tabele, najavu svih mečeva pogledajte u našem prilogu.
Loading...