Getty Images/Stuart Franklin

Fudbal

17.02.2020 / 00.21

SMS: Zašto da ne osvojimo Skudeto?

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Karito

Sazreo potpuno kao igrac, i prerastao je Lacio.Mislim da cemo ga gledati u PL sledece godine

Odgovori 11 2

Љотићевац

Лацио игра најлепши фудбал у калчу.Све је могуће,зашто да не.

Odgovori 17 1

Coa

J... te Ljotic!!!

2 6

CR27

Juventus ce se izboriti sa svima, pogotovo sa sudijama i osvojiti Scudetto jer su najbolji i igraju najljepsi nogomet u Italiji.

Odgovori 7 17

I♥️VAR

Pa sudije su u Italiji naklonjene Juventusu više nego ikom drugom. Uništili su sudije Milan u kupu protiv Juventusa.

12 5

Jaguar Bog

Zato što je Juve ipak 3 klase iznad

Odgovori 8 15

Logitech

Ako mali Lacio bude sampion to ce biti kradja decenije, ni po cemu ne zasluzuju titulu.

Odgovori 2 56

Dragan RS

Šta pričaš, da saberi se? Lacio igra ubjedljivo najbolji i najljepši fudbal u Italiji, ove sezone.

24 2

Logitech

Zato sto je moj Juve mnogo jaci, zato sto ne mozete da pobedite bez penala, jer ste samo mali Lacio...

Odgovori 3 33

Comi10

Majstore, ma doktor fudbala!! Kako se samo poigravao sa igracima Intera, svaka cast. Ali sto pre u veci klub!! Do titule tesko, ali samo napred. Vrti Barelu i Eriksenu preko glave, pa prijem izmedju 3,4 igraca; savrsenstvo tehnike, gde u toj guzvi mora lopta da se zalepi za nogu. Eng recnikom u srpskom prevodu: frst tac za najvisu mogucu ocenu!!

Odgovori 30 3

Drzavni projekat

Zato jer sudije igraju za tim iz serije B.

Odgovori 1 11

* Sva polja su obavezna

"Svi znaju da obožavam Partizan"

"Svi znaju da obožavam Partizan"

"Svi znaju da obožavam Partizan"

Reprezentativac Srbije i košarkaš Andore Dejan Todorović skoro svakog leta spominje se kao potencijalno pojačanje Partizana.

Lepe žene, brza vožnja i hokej iznad svega!

Lepe žene, brza vožnja i hokej iznad svega!

Lepe žene, brza vožnja i hokej iznad svega!

Ako si dobar i voliš ono što radiš, onda ni godine ne predstavljaju ozbiljniji problem i prepreku. Naravno, zdravlje mora da vas služi, presudan je faktor, spremnost na odricanje, život satkan u pravilima.

Drašković za SK: Mesto nam je na Olimpijskim igrama

Drašković za SK: Mesto nam je na Olimpijskim igrama

Drašković za SK: Mesto nam je na Olimpijskim igrama

Vaterpolisti Crne Gore bili su u top formi. Osvojili su bronzanu medalju na Evropskom prvenstvu u Budimpešti, slavili su na pripremnom turniru u Hamburgu, ali su umesto duela sa Hrvatskom i kvalifikacija za Olimpijske igre, dočekali izolaciju.

Garnet: Vlasnici Timbervulvsa? Je***e zmije!

Garnet: Vlasnici Timbervulvsa? Je***e zmije!

Garnet: Vlasnici Timbervulvsa? Je***e zmije!

Kevin Garnet ubedljivo je najbolji igrač u istoriji Minesota Timbervulvsa. Ipak KG, najnoviji član Nejsmitove Kuće slavnih, ne želi da mu organizacija iz Mineapolisa povuče dres jer neće da ima ništa sa trenutnim vlasnicima.
Loading...