Photo by Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

Fudbal

02.04.2018 / 11.00

Umtiti: Imam više ponuda

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Бања Лука Р. Српска

Ако је истина да тражи 9м € по сезони ја бих га продао. Тешко да ђе му игдје бити боље, али његова одлука. Наш најбољи одбрамбени, али нема шансе да му дају одмах исту плату као Инијести и Бускецу. Било би непоштовање према свима осталима.

Odgovori 12 0

Etihad

Pozz za crveni deo Manchestera. Za dio anti-fudbala.

Odgovori 6 4

BarcaChelsea

Anti-Fudbal????????????????? Pa pre 13 godina za City nije znao ni predsednikFudbalskog saveza Engleske nije znao koste.Dve velicine kao sto su Liverpul i United nebi trebalo da se vredjaju a pogotovo ne neki navijac kluba koji ni Ligu Evrope nema.I te dve velicine ce vas rasturiti,naravno ako nebudu radile Arapske pare sto je tradicija.

2 1

Dsss

Anti-fudbal hahahahahaaa😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Odgovori 6 1

Dule GGMU

Sledece sezone te gledamo na Teatru snova!

Odgovori 13 18

Sbsjsjj

ahhaaahhaahahahahaaha na old trafordu Najbolji anti-fudbal u Evropi😂😂😂😂😂

11 6

Zekan17

Pa ako je lud da predje sa konja ne na magarca vec na kozu!

6 3

Dule GGMU

pozdrav za navijace vestackih klubova iz plavog dela londona i mancestera. Videcemo seldece sezone da li de biti anti fudbal.

5 5

1991

bice drug sve dok vam je specijalni bus na klupi

3 4

Miki Barca

Po mom mišljenju,najbolji odbrambeni igrač Barcelone još od Rafe Markeza.

Odgovori 23 7

Čiča Miloje®

A ja bih rekao i jedini odbrambeni igrač Barse...! Jer ni Alba, ni Riberto nisu pravi bekovi , Inijesta i Buskets su vezni... a Pikea ne bih pominjao u ovom konteksu...moje mišljenje o njemu je poznato.

7 1

Sols Sunshine

Puh jbt 60 milja za ovu ticu!

Odgovori 24 1

* Sva polja su obavezna

NHL: Šampion pao u poslednjoj desetinki

NHL: Šampion pao u poslednjoj desetinki

NHL: Šampion pao u poslednjoj desetinki

Hokejaši Kolorado Avalanša savladali su sa 2:1 aktuelnog prvaka Sent Luis Bluz u razigravanju za poziciju nosioca u plej-ofu. Pobednički gol postigao je Nazem Kadri, samo desetinku pred kraj meča.

Tripl-dabl Jokića za pobedu Denvera u produžetku

Tripl-dabl Jokića za pobedu Denvera u produžetku

Tripl-dabl Jokića za pobedu Denvera u produžetku

Denver Nagetsi zabeležili su prvu pobedu u nastavku NBA lige, pošto su posle produžetka savladali Oklahoma Siti Tander sa 121:113. Srpski košarkaš Nikola Jokić zabeležio je 30 poena, 12 skokova i 10 asistencija.

Kraj za Hercog, Italijanke slavile posle 'maratona'

Kraj za Hercog, Italijanke slavile posle 'maratona'

Kraj za Hercog, Italijanke slavile posle 'maratona'

Slovenka Polona Hercog izgubila je u prvom kolu turnira u Palermu. Bolja od nje bila je Italijanka Elizabeta Kociareto, 156. teniserka sveta, koja je slavila sa 7:6 (1), 6:3.

Wish&Go #017: Danka Kovinić otvoreno o razlikama između ženskog i muškog tenisa

Autor

Wish&Go #017: Danka Kovinić otvoreno o razlikama između ženskog i muškog tenisa

Wish&Go #017: Danka Kovinić otvoreno o razlikama između ženskog i muškog tenisa

Crnogorska teniserka Danka Kovinić bila je gost „Wish & Go“ Podcasta Sport kluba i sa Nebojšom Viškovićem i Ivanom Govedaricom razgovarala je o razlikama između ženskog i muškog tenisa, a otkrila je i zašto je posle promene trenera stagnirala i koliko ima prijateljstva na WTA turu. Pogledajte.
Loading...