Getty Images / Christopher Lee

Fudbal

03.06.2018 / 18.20

Ne ide nikuda - Umtiti produžio ugovor do 2023.

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Emir

Hahahah cuj Umtiti rupa?😀😀😀 Bravo uprava! Odlican potez!

Odgovori 21 1

Duxdragon

Kakva rupa ovaj Umtiti i kakav kikser Pike je igracina za njega,ocajan potez barselone .

Odgovori 1 28

Samo To

vidi se da znaš fudbal 😂😂😂

12 0

Miki Barca

Najbolja vest danas. I za prelazni rok Barcelone za ovu sezonu.😀

Odgovori 16 3

NK

Jedina dobra kupovina Barse iz tog prelaznog roka i momak koji vec po meni spada medju bolje stolere na svetu, jak kao stena, dovoljno brz, zna da se postavi, dobar u skoku, jednostavno idealan stoper za Barsu i znao sam da nece nigde, ne bi oni njega pustili tako lako

Odgovori 34 5

DG

Najbolji stoper danasnjice, jos u Lionu se videlo da ce biti buduci superstar... Danas kad odbrambeni igraci vrede mnogo, i kad se bekovi i stoperi placaju po 70-80mil eura, barsa je njega kupila za 25...

Odgovori 38 7

Klop

Njima treba zamena za pikea... on je gotov, umtiti im je odigrao idealnu sezonu, al nemaju desnog stopera i desnog beka, to im je problem..

Odgovori 17 2

Socios Cules

@Klop Kao sto sam napisao u prvom komentaru: tek predstoje Barsine kupovine ovog leta...

8 2

coys

roberto i semedo po desnom boku,sta ces vise?

14 2

Miki Barca

mislim da će Barca dovesti još jednog štopera i Grizmana i to je to.

2 3

Miki Barca

Artur je već stigao pa ćemo videti.

1 2

MDK

Igrao je fantasticno a doveli ga za male pare, sto bi rekli ljudi - pun pogodak.

Odgovori 31 1

Socios Cules

Hvala na obavestenju, vec smo znali i komentarisali na SK. Sada je i zvanicno. Jos Grizman da dodje u Barsu (zvanicno), pa da se opustimo pred svetsko prvenstvo u fudbalu... A posle SP ide jos nekoliko Barsinih kupovina...

Odgovori 9 12

* Sva polja su obavezna

Hjustonu malo Hardenovih 45+17+9

Hjustonu malo Hardenovih 45+17+9

Hjustonu malo Hardenovih 45+17+9

Košarkaši Indijane pobedili su Hjuston u pretposlednjem meču ligaškog dela sezone NBA rezultatom 108:104 i zadržali šanse da u plej-of uđu sa četvrte pozicije na Istoku.

Pašalić: Sve smo učinili, ali timovi kao što je PSŽ...

Pašalić: Sve smo učinili, ali timovi kao što je PSŽ...

Pašalić: Sve smo učinili, ali timovi kao što je PSŽ...

Vezni fudbaler Atalante Mario Pašalić bio je utučen posle šokantnog poraza od PSŽ u četvrtfinalu Lige šampiona.

Džonatan Galovej peto pojačanje Zadrana

Džonatan Galovej peto pojačanje Zadrana

Džonatan Galovej peto pojačanje Zadrana

Novo ime u redovima Zadra je Amerikanac Džonatan Galovej (24, 211), koji je stigao iz danskog Bakena.

Fudbaler BATE priveden zbog učešća na protestima

Fudbaler BATE priveden zbog učešća na protestima

Fudbaler BATE priveden zbog učešća na protestima

Napadač BATE Borisova Anton Saroka pritvoren je zbog učešća na protestima u Belorusiji, prenosi portal By.tribuna.com.
Loading...