SK

Vesti

18.07.2018 / 12.39

Pogba: Želim muškarce! Mesi, ne Mesi, ubićemo ih!

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Zorz 1. Samoproklamovani

A u Junajtedu, prazna kesa muskarcino?

Odgovori 19 3

Mutd

Murinjo.

7 2

Petar

"Zelim muskarce" pobogu Sasa... pomislih da je Pogba javmo priznao da je gej

Odgovori 33 3

Јован

Каква гомила глупости! Исцитирао пола реплика из глупавих америчких филмова и као рекао је нешто!

Odgovori 8 28

cakmy

Vidim kom.kao da je Pogba nesto lose igrao!?? A moj recimo glavni zakljucak posle ovog SP je da je svaki,ama bas svaki igrac,i na bilo kojoj poziciji da igra,ekstremno bitan za svaku ekipu! Pogledajte ekipe kojima u najbitnijim tekmama nije igrao po jedan starter! Svi su izgubili. Urugvaj,Belgija,Brazil......Kavani,Meunier,Casemiro...

Odgovori 5 3

76ers 4life

Pogba je bio jednako koristan na ovom SP kao Ronaldo u finalu EP 2016!

Odgovori 10 32

Pera

Pa kako je igrao jedino je mogao da ih bodri

Odgovori 28 72

Prolaznik

Aj batalite vise sa ovim likom. Dobija prostor koji ne zasluzuje.

Odgovori 52 68

Novak Zvezda Srbija

forsiraju ga zbog frizure hahaha

36 29

Alonso Solis

Našima su u svlačionici puštali čuvenu Pižonovu izjavu posle poraza od Slovenije: "Nismo imali sreće!" 😂

Odgovori 91 0

Back in Black

A sta kage Aca"Ali Vlado" hahaha

32 1

* Sva polja su obavezna

Zorz 1. Samoproklamovani

A u Junajtedu, prazna kesa muskarcino?

Odgovori 19 3

Mutd

Murinjo.

7 2

Petar

"Zelim muskarce" pobogu Sasa... pomislih da je Pogba javmo priznao da je gej

Odgovori 33 3

Јован

Каква гомила глупости! Исцитирао пола реплика из глупавих америчких филмова и као рекао је нешто!

Odgovori 8 28

cakmy

Vidim kom.kao da je Pogba nesto lose igrao!?? A moj recimo glavni zakljucak posle ovog SP je da je svaki,ama bas svaki igrac,i na bilo kojoj poziciji da igra,ekstremno bitan za svaku ekipu! Pogledajte ekipe kojima u najbitnijim tekmama nije igrao po jedan starter! Svi su izgubili. Urugvaj,Belgija,Brazil......Kavani,Meunier,Casemiro...

Odgovori 5 3

76ers 4life

Pogba je bio jednako koristan na ovom SP kao Ronaldo u finalu EP 2016!

Odgovori 10 32

Pera

Pa kako je igrao jedino je mogao da ih bodri

Odgovori 28 72

Prolaznik

Aj batalite vise sa ovim likom. Dobija prostor koji ne zasluzuje.

Odgovori 52 68

Novak Zvezda Srbija

forsiraju ga zbog frizure hahaha

36 29

Alonso Solis

Našima su u svlačionici puštali čuvenu Pižonovu izjavu posle poraza od Slovenije: "Nismo imali sreće!" 😂

Odgovori 91 0

Back in Black

A sta kage Aca"Ali Vlado" hahaha

32 1

Cibona slaže kockice, stigao Ronald Mur

Cibona slaže kockice, stigao Ronald Mur

Cibona slaže kockice, stigao Ronald Mur

Aktuelni šampion Hrvatske Cibona iz Zagreba, koja je nedavno bila u veoma teškoj situaciji, uspela je prebrodi finansijski udar, a zatim da počne sa stvaranjem respektabilnog sastava za sezonu koja sledi.

Mažić za SK: Kipar je izazov!

Mažić za SK: Kipar je izazov!

Mažić za SK: Kipar je izazov!

Sudijska pištaljka je u sefu, rezervisanom za najveće dragocenosti iz života Milorada Mažića.

Rutina: Ponovo Nikolić i Spidi, upisao se i Katai

Rutina: Ponovo Nikolić i Spidi, upisao se i Katai

Rutina: Ponovo Nikolić i Spidi, upisao se i Katai

Fudbaleri Crvene zvezde pobedili su niški Radnički u derbiju drugog kola Superlige Srbije rezultatom 3:0.

Kopenhagen nadoknadio minus, Šahtjor overio 1/4 finale

Kopenhagen nadoknadio minus, Šahtjor overio 1/4 finale

Kopenhagen nadoknadio minus, Šahtjor overio 1/4 finale

Odigrana su dva revanš meča osmine finala Lige Evrope. Kopenhagen i Šahtjor su kao domaćini savladali Bašakšehir i Volfsburg sa po 3:0 i na taj način obezbedili plasman među osam najboljih.

Zvanično: Siti predstavio i Akea

Zvanično: Siti predstavio i Akea

Zvanično: Siti predstavio i Akea

Holandski fudbaler Nejtan Ake zvanično je postao član Mančester Sitija.

Aleksa Ukropina stiže u Kragujevac

Aleksa Ukropina stiže u Kragujevac

Aleksa Ukropina stiže u Kragujevac

Seoba vaterpolo reprezentativaca Crne Gore u Srbiju se nastavlja. Savo Ćetković i Filip Gardašević će karijeru nastaviti u Šapcu, a Aleksa Ukropina u Kragujevcu.

Asano jasan: Pogledaćemo se u oči!

Asano jasan: Pogledaćemo se u oči!

Asano jasan: Pogledaćemo se u oči!

Fudbaler Partizana Takuma Asano bio je izuzetno nezadovoljan zbog poraza od Novog Pazara.

Oglasio se Rafa: USO ostaje bitan, nisam tako arogantan

Oglasio se Rafa: USO ostaje bitan, nisam tako arogantan

Oglasio se Rafa: USO ostaje bitan, nisam tako arogantan

Španski teniser Rafael Nadal istakao je da će ovogodišnji US open biti jednako značajan kao i svaki prethodni, bez obzira na to što je odlučio da na njemu ne učestvuje.

Milošević: Ako budem ovo nastavio da radim...

Milošević: Ako budem ovo nastavio da radim...

Milošević: Ako budem ovo nastavio da radim...

Trener Partizana Savo Milošević bio je vidno razočaran posle poraza njegovog tima u Novom Pazaru i čak je otvorio priču o daljem statusu na klupi crno-belih.

Finska: Marijehamn rutinski, Ademi igrač meča

Finska: Marijehamn rutinski, Ademi igrač meča

Finska: Marijehamn rutinski, Ademi igrač meča

Fudbaleri Marijehamna pobedili su Inter Turku na svom terenu u sedmom kolu finske lige rezultatom 2:0.

Kar: Umoran sam od nepoštovanja

Kar: Umoran sam od nepoštovanja

Kar: Umoran sam od nepoštovanja

Kvoterbek Rejdersa Derek Kar jedan je od onih koji izazivaju oprečne procene. Za jedne radi se o jednom od najtalentovanijih kvoterbekova u ligi, a za druge je neko ko uvek zakaže kada je najpotrebnije.

Jubilej: Sport Klub broji 200.000 pratilaca!

Jubilej: Sport Klub broji 200.000 pratilaca!

Jubilej: Sport Klub broji 200.000 pratilaca!

Youtube kanal Sport Kluba dostigao je jubilarnih 200.000 pratilaca!

USO objavio nagradni fond: Šampionima po 3 miliona

USO objavio nagradni fond: Šampionima po 3 miliona

USO objavio nagradni fond: Šampionima po 3 miliona

Nagradni fond za predstojeći US open biće 53.4 miliona dolara, saopštila je Teniska asocijacija SAD.

Stojčev za prvi trijumf Zmajeva

Stojčev za prvi trijumf Zmajeva

Stojčev za prvi trijumf Zmajeva

U drugoj od dve utakmice 2. kola Superlige igrane od 17 časova ekipa Voždovca je kao gost savladala Inđiju rezultatom 1:0.

Partizan posle preokreta pao u Novom Pazaru

Partizan posle preokreta pao u Novom Pazaru

Partizan posle preokreta pao u Novom Pazaru

Već u drugom kolu Superlige Partizan je doživeo poraz. Ono što se naziralo u Kruševcu dogodilo se u Novom Pazaru, gde je domaćin slavio protiv crno-belih 3:2.

Ponovo na mestu uspeha: Arda se vratio u Galatu

Ponovo na mestu uspeha: Arda se vratio u Galatu

Ponovo na mestu uspeha: Arda se vratio u Galatu

Turski fudbaler Arda Turan ponovo je postao član Galatasaraja i sa tim klubom potpisao je jednogodišnji ugovor.
Loading...