Robert Hradil/Getty Images

Fudbal

07.09.2018 / 22.49

LN: Italija se provukla, Rusi pobedili Turke

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Queen

Najveca prevara od trenera u istoriji, a selektor Italije. .. Covek je ili mason ili najsrecniji covek na planeti 😂😂😂

Odgovori 13 1

Roddick

Sta je Italija docekala,da se "provlaci" protiv Poljske....Strasno

Odgovori 29 3

Jaximus

Ovom Manciniju bih koliko večeras uručio otkaz,pa šta si radio 6 meseci?A i sastav nikad gori

Odgovori 34 2

miksa

Šta reći... Osim da je bilo očekivano da Italijani igraju slabo pod vođstvom Manćinija.

Odgovori 27 0

Italy

Slabo italiani

Odgovori 18 0

Bokinha

krstajic=mancini i srbija i italija imaju mnogo bolje igrace nego sto reprezentacija igra i prikazuje

21 0

* Sva polja su obavezna

Muslin o "ucenjivanju": Imao sam platu 100.000 dolara

Muslin o "ucenjivanju": Imao sam platu 100.000 dolara

Muslin o "ucenjivanju": Imao sam platu 100.000 dolara

Srpski trener Slavoljub Muslin oglasio se povodom tvrdnji jednog bivšeg igrača Lokomotive iz Moskve da je novcem ucenjivao fudbalere.

Neverovatni Nadal preživeo posle 1:5 i ostao u igri!

Neverovatni Nadal preživeo posle 1:5 i ostao u igri!

Neverovatni Nadal preživeo posle 1:5 i ostao u igri!

Španac Rafael Nadal posle velikog preokreta u trećem setu pobedio je Rusa Danila Medvedeva u drugom kolu grupe Andre Agasi Završnog turnira u Londonu i zadržao šanse za plasman u polufinale.

Uživo: Oslabljeni Partizan ima drugu meč loptu

Uživo: Oslabljeni Partizan ima drugu meč loptu

Uživo: Oslabljeni Partizan ima drugu meč loptu

Košarkaši Partizana večeras u Bursi imaju drugu šansu da obezbede plasman u Top 16 Evrokupa. Srpski tim u 7. kolu grupe B gostuje Tofašu, a prenos je od 18 časova na Sport Klubu 1.

Kazna za kapitena Ajntrahta - ne igra na sedam mečeva!

Kazna za kapitena Ajntrahta - ne igra na sedam mečeva!

Kazna za kapitena Ajntrahta - ne igra na sedam mečeva!

Kapiten Ajntrahta David Abraham suspendovan je na sedam mečeva zbog fizičkog nasrtaja na pomoćnog trenera Frajburga Kristijana Štrajha.
Loading...