Mark Thompson/Getty Images

Automoto

16.09.2018 / 16.03

I taktika i umeće: Novi trijumf Hamiltona

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

MM93!

Moje mišljenje je da onaj ko ne zna da vozi po kiši ne zaslužuje da bude šampion PA BUDITE REALNI KAKAV JE TO SAMPION KAD VOZI DOBRO SAMO PO SUVOM šampioni se baš po tome i izdvajaju od ostalih vozača jer znaju da voze u svim uslovima

Odgovori 7 1

Miodrag

Bas po klizavom se majstori tehnicari razlikuju od onih dodavaca gasa jer tu bez znanja i tehnike voznje nema.

2 1

cakmy

Pravila pravila da bi te udavila...Hamilton najbolji vozac u sampionatu,ali Fetel je u Nemackoj imao sansu da sada stvari stoje puno drugacije.Ono nije nista osim zakljucak da nije zasluzio da osvoji titulu,onakve stvari HAM ne radi,a i setite kad je na svoju ruku iako pozvan u box,u zadnjem trenu ostao na stazi i pobedio!E tako razmislja mozak sampiona!Ne,Vettel misli da ima mocniji bolid i da je to dosta,a ni pol ne moze da uzme iako zna da je to pola pobede!

Odgovori 5 0

realan

Trke bi bile mnogo zanimljivije samo da se doyvoli 1 motor po 1 trci a ne 3 motora za sezonu jer gledajuci vremena na treningu i trci se vidi koliko oni stede motore u trci, zato i gume koje su planirane da izdrze 15 kruga traju i po 30. Dok to se ne izmeni nista od pravog trkanja i pokazivanja pravih vozackih sposobnosti

Odgovori 2 2

Miodrag

Utom slucaju ce ti se borba svesti na dve ekipe jer mnoge nemaju novaca i za ova tri motora po sezoni.

1 0

Milan

Nemas pojma pa nemoj ni lupetati

0 0

Reno

Gospodo, zapitajte se koji je na tabeli bio Hamilton dok je Vetel osvajao titule sa Red Bulom. Četvrti. Prema tome sve je do bolida. Zapitajte se i zašto Mercedes i Ferari nisu hteli da isporučuju Red Bulu motore. Zato što Red Bul ima najsavrseniji bolid po pitanju aerodinamike i sa tako moćnim motorom mi bi gledali borbu Rikarda i Maxa za titulu a ne Hamiltona i Vetela. Po meni treba ograničiti motore sa konjskom snagom, tada bi svi proizvodjaci imali motore iste snage i gledali bi pravo trkanje gde bi umeća vozača dolazila do izražaja a ne snaga bolida.

Odgovori 5 5

Spartacus

Zato se nadamo da ce sledece sezone da peoradi Honda

6 0

Ron

Dabi se znalo koje najbolji vozac onda bi trebali imati svi iste bolide.kako redbul ima bolu aerodinamiku tako mercedes i ferari imaju bolje motore zato opet bi neko bio dominantan zato netreba praviti nika ogranicenja ...

3 2

Gordon F.

Lewis Hamilton is in The Zone right now. There is a compelling majesty to his performances and an underlying strength and confidence, even though he refuses to believe that a fifth championship is won. He is right to think that, with 150 points still on the table from the remaining six races. He is driving better than ever in my opinion. So much so that I venture to suggest he is even outdoing his great idol, Ayrton Senna. His pole lap here was sensational, yet his mien seems less on-the-edge than the great Brazilian’s. There is a cleanliness and economy in his style, and zero suggestion of the occasional aggression and dangerous driving that sometimes compromised the Brazilian’s greatness, or Michael Schumacher’s. It’s past time in my opinion that he should be judged one of the all-time greats, up there not just with Senna and Schumacher, but also the nonpareil Jim Clark, Juan Manuel Fangio, Stirling Moss, Jackie Stewart and Gilles Villeneuve.

Odgovori 1 4

Spartacus

Luis Hamilton ce svakako uci u krug najboljih vozaca ikada ali se zna ko je najbolji svih vremena AS

3 1

Gordon F.

Gospodo,ja nisam pisao ovaj tekst, pisao ga je čovek koji je na trkama dugo godina,( a gde smo mi)!?

1 3

Spartacus

@Gordon F shvatio sam iz navedenog teksta da je izjava nekoga ko je blizak trkanju i ko se u sve to dobro razume

2 1

Aleksandar Djuric

Spartacus..Vrlo verovatno da bi uzeo jos koju titulu,nema greske.Cak i to sto je uzeo pol poziciju u Imoli je bio podvig,uzimajuci u obzir upravljivost tog bolida..jednostavno je vadio iz bolida ono zasta nije bio kontruisan..

Odgovori 5 0

Spartacus

@Aleksandre lepo si to objasnio pozdravljam te.

3 0

Aleksandar Djuric

dr Lektor Jeste Lektore bilo je razlicitih pobednika ali to ne mozes pripisati tome da su ti timovi bili pribliznih performansi..vec ako se secas,navecu pometnju su tu upravo pravile gume..Merc je tu prednjacio u degradaciji i pregrevanju zadnjih pneumatika pa ostali redom..jedan krug kasnijeg odlaska u box je mogao po 5 sek zaostatka..tako su se javili razliciti pobednici sa razlicitim strategijama

Odgovori 3 0

Spartacus

Za sve one koji pojma nemaju Ayrton Senna kao ultra talenat u mladjim kategorijama priliku F1 dobija sa 24 godine ekipa Toleman pa zatim Lotus i na kraju sa 28 god potpisuje za McLaren gde osvaja 3 sampionske titule. Ja se slazem da je drugacije vreme sada ovo sam napisao kako danas golobradi momci koji zaista talentovani dobijaju sansu da vozeu vrhunskim ekipama sa 19,20 god. A sada zamislite da je Senna dobio sansu za 20 god da vozu u vrhunskoj ekipi imao bi vise titula od Schumachera

Odgovori 5 1

Aleksandar Djuric

Da je Sena ostao u MClarenu verovatno bi bio i dalje ziv..93 nije mogao da parira Wiliamsu i njihovom aktivnom vesanju na bolidu..kada je Prost uzeo titulu93,inace Senin rival,odlucio je da se penzionise i tako se 94 otvaraju karte za Senin prelazak u Wiliams..cak ni sam Sena nije mogao da odoli takvom bolidu. Ali 94 ukidaju aktivno vesanje i u Wiliamsu su bili prakticno na nuli sa bolidom,zato se Sena i toliko patio te godine sa istim..silne prepravke i adaptacije bolida na samim treninzima su dovele Senu tu gde je sada..E sada sto se tice Sumahera i njegovih rekorda,verovatno bi bila jos koja titula da ga Ferari na silu nije gurnuo u penzije 2006

5 2

Spartacus

@Aleksandar Djuric sve si ti u pravu ali seti se da se Senna privikao na Wlliams-ov bolid i cak vodio u Imoli ispred Schumacher-a kada se na zalost desila tragedija. Da je ostao ziv garantujem da bi uzeo 2 do 3 titule jer je Williams imao izuzetan bolid sto dokazuju titule Hill-a i Villeneuve-a

4 0

Jovica

Tacno tako jer je Sumaher u ferariju uzimao titule jer su imali ubedljivo najbolji bolid vecinu sezona.

0 1

dr Lektor

Maxxxe, lazes za medalju da sam ja ikada napisao da Ferari ima bolju masinu od Mercedesa. Nadji komentar u kome sam ja to tvrdio!

Odgovori 2 4

Maxxx

nadji ti. Komentar na drugu trku u sezoni. Pobeda Fetela i tvoj komentar: " Maxxx lepo sam ti rekao. Ferari brzi na pravcu....". Maxxx nikada ne laze, nego sada frka bato i menjaj plocu

1 2

Maxxx

i secas li se kad si kopitlrao moj komentar od 12.04.2018. kada sam ironicno napisao da cete mi ponoviti to da je Fetel "precizna vozacina" kada Hamilton ne bude startovao kaobdeveti (Bahrein) i kada bude pala kisa. Iiii??????

1 0

dr Lektor

Maxx 100 - ostali 77

Odgovori 3 2

Aleksandar Djuric

Gordon F..Prosvetlicu te u bilo kojoj temi F1,samo reci tacno kako su Sumaher i Ferari varali sa gorivom i gumama?

Odgovori 3 3

Gordon F.

Ok. Oprošteno ti , bio si tada mali ili se nisi ni rodio a ja sam već star i zaboravan ali se sećam tih afera! Nisam rekao da je Šumaher varao,( on je bio prljav i incidentan vozač), Ferrari je varao s gorivom!

3 2

Gordon F.

Kolko se sećam gorivo koje je Ferrari koristio bilo je prosto rečeno jače,( tada se pričalo da su ga obogaćivali nečim nedozvoljenim), ili su to tadašnji voditelji tako prenosili! Formulu gledam iz uživanja a ne da bih pamtio šta je bilo! Bilo je i špijunskih afera na štetu Ferrarija u kojima je čak učestvovao i Alonso!Pozdrav i uživaj u CIRKUSU😀

3 1

dr Lektor

Navijaci Luisa Hamiltona su i u pobedi pateticni. Sta da se radi, ostali su kompleksi iz vremena kad je Fetel osvajao titule u eri kada je F1 bila daleko ujednacenija i zanimljivija, i kada je bar 6 vozaca redovno moglo da pobedjuje na trkama. Ne mogu titile u Mercedesu da se porede sa tim daleko sladjim u Red Bulu.

Odgovori 7 9

Gordon F.

Plači!

6 4

Aleksandar Djuric

Nemoj lupati..RB je bio gotovo potpuno dominantan u godinama kada su osvajali titule..uvodjenjem turbo motora,tvoj miljenik nije mogao da dodje do izrazaja od Rikarda,u istom bolidu.

6 3

dr Lektor

@Aleksandar Djuric Imas primer 2012 kad je na prvih 7 trka bilo 7 razlicitih pobednika. 2010 uzeo titulu sa 4. mesta. 2013 pola sezone je bilo egal. A to sto je Rikardo ima bolju godinu, ne mora nista da znaci. Meni to govori da se on jednostavno bolje snasao u promenama koje su nastuple te godine, a verovatno je imao i veci motiv da bi se dokazao.

2 3

dr Lektor

Nije isto Aleksandre kada sjases sa konja na magarca i kada sjases sa magarca na konja...

1 3

Maxxx

ahahahahah kada civeku ponestane argumenata i nade, on napise ovi ahahaha

1 1

dr Lektor

@Maxx Argumenata za sta? I kakve nade? Pa nisam ja ti da zivim od prenosa F1.

0 1

Aleksandar Djuric

Gordon F..cuj ovog Gordona,prati od 83..dzabe ti kad blage veze nemas o formuli..nije dovoljno da pratis,moras nesto i da razumes..

Odgovori 3 3

Gordon F.

O ti sveznajući dečače,PROSVETI ME!

2 3

Deki Kralj

Navijac sam ferarija ali strategija im je aj zdrao bolji su ovi u wiliamsu,krenuli su tako da je fetel trebao imati dva stajanja al kad su vidjeli da ako ode jos jednom u box izgubice i trece mjesto pa onda vozikaj se na nikakvim gumama i cuvaj sto se sasuvati moze,i na taj nacin hoce titulu-ne izvodljivo. Hamiltonu svaka cast i timu,kod njih se zna ko sta radi i zato su i osvojili titulu 5-6 trka prije kraja.

Odgovori 11 1

Bojke

Koliko puta imao kvar, samo u austriji ali ne u toku preticanja, nego tek posle.. Pusti ti proslu godinu, da se ne lazemo prosle godine je mercedes bio dominantan sa motorom, sto ove godine nije slucaj sa ferarijem.. To sto vrtis moncu od prosle godine je bas ta nijansa za koju je luis kompletniji vozač.. Ne zna po kisi i to je to, ne treba ponavljati kao papagaj. 40boda razlike je zbog nemacke, kine, azerbejdzana, i gde bese ono dobio kaznu 3mesta unazad kad blokirao hulka?.. To su malo njegove malo maksove, malo timske greske.. Luis i mercedes nisu napravili nijednu osim one prve u australiji, ako seto moze nazvati greskom.. Jednostavno fetel napravio dva brza kruga kad je poveo trku smanjio razliku dok luis nije zagrejao gume dovoljno i izbio na celo, a luis se pita gde je greska.. Jos jednom ponavljam, niko ne umanjuje kvalitet luisa, ali generalno mnogo su kompaktniji i stabilniji on i mercedes kao celina u odnosu na ferarijevce.. Cak i kad nemaju dobar start, uz strategiju se izbore za maksimim, dok ferari od gotovog pravi veresiju.. To je tako..

Odgovori 12 1

dr Lektor

Bojke druze, iole objektivnom gledaocu F1 je sve ovo jasno. Uzalud se trudis objasnjavajuci se sa ostrascenim i zaslepljenim zaljubljenicima lika i dela Luisa Hamiltona. Pa oni pisu kako Fetel da je prosecan ''sofer'', da ne zna da vozi, da treba da leti iz tima (valjda zbog toga sto je odleteo Kimi) i sl.

3 5

HAHAHA

ne znam zasto se ti opterecujes time sto pisu likovi koji vredjaju fetela? Likovi pisu kako je on uzimao titule jer je imao dominantan bolid,a hamilton nije imao dominantan? Zatim se pise kako je mercedes "slab"ove godine i te gluposti! Kad je fetel bio sampion u konkurenciji za pobedu su bila po 5 vozaca uvek,ali ajde sada dokazi ti likovima kao sto su miodrag,maxxx,kimi i tu jos po neki

4 4

Svaka Cast

svaka cast za komentar! Brate,bio je kaznjen u austriji,ali tu je mecka otkazala a fetel bio 3,ali samo mi nije jasno zasto ljudi ovde piau da je fetel slab vozac? Hamiltonu svaka cast iskoriati je sve sto mu se ukazalo,u azerbejdzanu je dobio ni kriv ni duzan,u kini max okrece fetela,nemacka sam je kriv fetel,sada je vise greska tima nego fetela,hamilton je imao srece u pojedinim trkama,ali srecu treba zasluziti i niko ne umanjuje njegove voznje i kbalitet voznje! Sta je tu je,idemo dalje

4 1

Maxxx

@HAHAHAH Gde si Seb i Maxxx Milijarda ahahahahh...aj malo sa tih nickova ahahahahh. Gde je Fetel aaaaa? Xoxoxoxoxoyyo u rupiiii ahahahah

1 4

Stefan

Svaka cast Hamiltonu i Mercedesu na celokupnom vikendu. Tempo su oni drzali u malom dzepu bukvalno. Kad je trebalo dodavali i niko nije mogao da ih isprati. O tituli je nepotrebno govoriti to sam reko jos posle Monce mada se neki nisu slozili a sada vidimo da sam poptpuno bio upravu. Poz

Odgovori 5 0

Reznik

Ја не могу да верујем да оволико људи гледа Формулу 1. Досадно ко бициклизам. Одајте ми тајну?

Odgovori 3 16

VunjenaCarapa

tajna je da Alonso ide u penziju, kad ode gledanost opada za 50%

1 4

Reljoza PG

Maxxx

Odgovori 2 4

Maxxx

pozzz :)

1 1

dr Lektor

Zadovoljan sam Fetelovim manevrom na pocetku kada je pretekao Verstapena, kao i cinjenicom da je uspeo da izdrzi 50 krugova na ultramekim. Uradio je koliko je bilo u njegovoj moci. Da je samo do njega, a ne i do ekipe titula bi ove godine sigurno bila njegova. Ipak, ima jos da se vozi, nista nije gotovo.

Odgovori 7 10

Djoker Nolo

Da je samo do njega? Pa i bilo je samo do njega kada je npr izleteo sa staze u Nemackoj iza j.benog SC-a...O cemu ti pricas...Gejtel treba sut kartu da dobije iz Ferrari-ja...

13 3

dr Lektor

Pa ta trka je primer kako je tim uticao na njegovi trku. Drzali su ga iza timskog vozaca nekoliko krugova gde je izgubio dosta vremena,a pneumatici nisu radili na optimumu. Verujem da nije toga bilo, verovatno ne bi ni napravio gresku, ali to je samo moje misljenje.

1 4

Maxxx

ahahahah to je ipak samo tvoje misljenje. COVEK NE ZNA DA VOZI PO KISI. TACKA KRAJ

1 1

mihail

@dr Lektor - fetel jeste vrhunski vozač ostalo je stvar provociranja i prepucavanja koja ponekad komentarima oduzimaju smisao, ali tvrditi da Fetel nije grešio (recimo u Nemačkoj i ne samo tu) nema smisla. Becio je mnogo bodova a u isto vreme Hamilton je izvlačio maksimum iz tih situacija.

1 0

dr Lektor

@mihail Ja nisam tvrdio da Fetel nije gresio.

0 0

kimi

od rusije pa do kraja ferrari krece na sve ili nishta..moraju da osvoje bar jedan naslov..bice svashta, a dolaze i promene motora ..kazne ..mozda i odustajanja kod obe ekipe, ko se bolje snadje ili mu se okrene sreca pobedjuje..nije sve josh gotovo..polako !!

Odgovori 2 7

dr Kraus

Kad Ferari krene na sve ili nista, u najvecem procentu slucajeva bude nista. Ali sve je to draz ove prestizne igre zvane F1.

4 0

Deki

Najdosadnija trka ikad i najgluplha staza,, uspavah se,, treba ukinuti tajve staze

Odgovori 16 6

Reljoza

Luśo moj dobri ti samo lekcije dijeliš....😀😀😀

Odgovori 14 3

Maxxx

Reljoza zaboravio si PG :)

4 3

radaleks

Do samog kraja za četvrtu poziciju su se borili Botas i Rikardo, ali vozač Ferarija nije uspeo da ugrozi rivala iz Mercedesa.  ????

Odgovori 4 2

El Diablo

Takodje, ja znam da su ulične staze deo motosporta i da testiraju vozače ali ako f1 želi gledanost mora da ih izbaci iz kalendara

Odgovori 15 3

dr Lektor

Oni planiraju i Majami u skorije vreme. Prave program za bogatase, a gledanost preko malih ekrana im je poslednja rupa na sviralu. Bila je i prica da ce umesto Silverstouna biti London...

4 5

kimi

kojih bre malih ekrana..nije ovo proshli vek..mali ekran od 150 cm je mali??...gleam i po tv-ima josh furaju tu zastarelu ftazu..'' 'gledaoci kraj malih ekrana''..a ekrani nikad veci!?!? to nisu ekrani vec domace kino..mislim stvaarno..

15 2

Maxxx

@dr Lektor aj malo o Fetelu strucnjak ahahahah. Brusio si nam mozak ovde kako je Ferari jaca masina. I sta je sad?

7 5

dr Lektor

@Maxxx Ja to nikad nisam rekao. Ti brusis mozak da je Ferari bolja masina, evo i u ovoj vesti si napisao.

3 2

Maxxx

druze sve ovde moze da se nadje sta si pisao. Tvoj komrntar posle druge trke je bio:"Maxxx sta sam ti rekao. Ferari brzi na pravcu za 0.5 sek". Tako nesto

1 2

Maxxx

@El Diablo druze sve ovde moze da se nadje sta si pisao. Tvoj komrntar posle druge trke je bio:"Maxxx sta sam ti rekao. Ferari brzi na pravcu za 0.5 sek". Tako nesto

1 2

dr Lektor

@El Diablo druze sve ovde moze da se nadje sta si pisao. Tvoj komrntar posle druge trke je bio:"Maxxx sta sam ti rekao. Ferari brzi na pravcu za 0.5 sek". Tako nesto Zasto je ovaj komentar upucen El Diablu? Kakve veze ovo ima sa njegovim komentarom?

0 1

El Diablo

Navijač sam Hamiltona jer ga pratim jos od prve njegove sezone, 2007, i od tada sam ga zavoleo. Sjajan vozac, ali da se ne lazemo, Fetel je jednako dobar. Kazem opet ne vidim razlike u vozackim osobinama i obojica su veliki sportisti. Moja najveća želja pre nego što odu iz f1 je da zajedno voze ili Mečku ili Crnog Konja

Odgovori 18 14

dr Lektor

Prosto ne mogu da verujem koliki pokvarenjaci mogu da budu stjuardi F1. Perez izbaci Okona iz trke i ne dobi nikakvu kaznu...

Odgovori 24 1

Civa

10 sekundi za Ocona i 10 za Sirotkina bi bilo sasvim uredu a mozda bi mu dao za ono jadno kukanje da Charlie reagira kad nije mogao Sirotkina da prodje...

6 0

Miodrag

Ne daju oni kazne...prijavili su incident direktoru trke,on nije smatrao da bi ga trebalo kazniti.

5 1

Amir Nabantic

Dovoljno je Perez sje*** tim da je Fia odlučila da im neda još više muke od onoga što imaju. Ipak je poslije pokazao koji je luda!

7 0

dr Lektor

@Civa Morala je kazna ''prodji kroz''. Koja je to tuga sa njima, kaznise Fetela tri mesta za sitnicu, a za ovo nista...

5 5

dr Lektor

@Miodrag Tako pise u izvestaju na sajtu F1.

1 3

KRPOP

Svaka cast Hamiltonu na lagano odradjenom poslu,ali mi nije jasno da one avetinje onoliko vremena ignorisu plave zastave i nikom nista-kao kazna 5sec a mogao je da unisti nekom trku ko te dete za citav krug.Iskreno po meni najdosadnija trka ove sezone-da ne bi Force Indie nikakvog uzbudjenja ne bi bilo

Odgovori 18 1

dr Lektor

Hiper dosadna trka. Jos 7 dana da su vozili ne bi bilo nijednog znacajnog preticanja. Ekipa Ferarija izgubila kompas. Videlo se to i u kvalifikacijama kada su pokusali da pocnu trku na ultramekim. Odjednom nemaju vise ni brzinu. Sve je to posledica toga sto ne umeju da postave pravi plan za trke na kojima su imali prednost.

Odgovori 17 2

per dosadna trka

Hiper dosadna trka. Jos 7 dana da su vozili ne bi bilo nijednog znacajnog preticanja. Ekipa Ferarija izgubila kompas. Videlo se to i u kvalifikacijama kada su pokusali da pocnu trku na ultramekim. Odjednom nemaju vise ni brzinu. Sve je to posledica toga sto ne umeju da postave pravi plan za trke na kojima su imali prednost.

Odgovori 6 2

Maxxx

isti komenrar sa dva nicka. Dr Lektor menjas nickove

3 1

dr Lektor

Covece, pa zar ne vidis da mi je pocetak komentara ostao umesto nadimka, sta sa tobom nije u redu?

1 2

Maxxx

a sto? Znaci da menjas nick. Meni uvek stoji isti nick automatski

1 1

dr Lektor

Posto nisam paranoican, uopste nisam shvatio na sta ciljas. Moram da kliknem dva puta, posto sam se jedno vreme potpisivao sa malim slovom (l).

1 1

Zaječarac

Dragi moj maxx, verovatno navijaš u tenisu za Lacostu, Head, Wilson... bez obzira koje u njih obučen ili ko drži taj reket. Nije tako. F1 Automobilizam, tenis, golf, jedrenje su veoma skupi sportotovi, gladikatorski, gde nema kolektivne krivice. U slučaju F1 postoji samo vozač. Oslobodi se emocija i ličnih frustracija i postaćeš pravi ljubitelj F1. Nemoj da obraćaš pažnju na nadimke, za svoj si stekao renome. Bavi se F1, navijaj ali budi spreman da iz objektivnih razloga promeniš pogled i stav.

Odgovori 19 2

Maxxx

Nemas ti pojma. Maxxx navija samo za Luisa Hamiltona, a ne za Mercedes. To sto si napisao, tipicno je za Ferari. Oni navijaju za tim, a ne za vozaca. Ja samo za Senu, Hakinena, Rajkonena i Luisa Hamiltona. Vidi se da ne pratis.

7 8

MM93!

nemoj da uporedjujes f1 sa tenisom za f1 ti treba petlja a teniseri jedini strah koj imaju je da im neko ne opsuje majku sa tribina kakv je to sport gde nesmes da navijas

8 2

Maxxx

i nemoj ti da mi govoris o f1. F1 je moj zivot. Ja navijam srcano. Sta sad kao odes na derbi i sve jedno ti je ko ce da pobedi? Batali to. I jos nesto da te nauvim. F1 jeste timski i kolektivni sport. Mene locno bas briga za to. Ja navijam za Luisa gde god vozio. Ja sam zaljubljen u njegov stil voznje i talenat. Ne obracam paznju kao vecina ovde na njegove pirsinge i privatan zivot. Sti se tice mog nadimka ili nicka i renimea...hmm....tvoj dosta govori o tvom mentalitetu i nacinu razmisljanja. Poz

2 7

dr Lektor

@Maxx Strasno je to kad je nekom F1 zivot, a ko se ne bavi tim poslom. I jos kazes da si porodican covek, tako da je u tom slucaju (ukoliko je to istina) ta izjava jos strasnija.

6 2

BOŽA

Maxxx, idi begaj kada samo navijaš za Luisa Hamiltona i kada je F1 tvoj život

5 4

Maxxx

dr Lektor izgleda da si bukvalista. Mesas babe i zabe. Kako mozes pprodicu da mesas sa tim. Stvarno ne znam sta bih ti napisao na ovo. Obizavam f1, automobile, benzin.....ne gledam fudbal, kosarku i ostale sportove.....zivim za nedelju....razumes? Bozo....trenutno je Hamilton F1

1 1

Maxxx

dr Lektor aj malo o Fetelu? Kako ide u Ferariju a? Ahahahahah

1 0

Vlada

Dugo vremena nisam gledao ni jednu trku F1. I danas ajde nedelja popodne, ne radim nista i reko aj da pigledam trku F1 posle sto godina. Posle 5 krugova mi je bilo jasno zasto sto godina nisam gledao F1 i zasto verovatno jos sto god necu gledati ni jednu trku F1...

Odgovori 47 26

Maxxx

i bas sad kada je resena titula ahahahha? Aj sad stavi svoj pravi nick ahahahah

14 38

Gorila

Tako je, samo nastavi da gledas Zadrugu druze. :D

28 22

Maxxx

evo ga napravio 5 naloga i lupa nam minuse ahahahah

10 19

Maxxx

Da je ppbedio Fetel, napisao bi da je f1 nikad bolja ahahahah

12 21

Miodrag

I nama je jasno...zato sto ti se ne sviđa kad gubi Ferari...

8 7

Bojke

Nisam bas odgledao celu trku, ali oni sto sam video je da je luis ponovo sampion.. Odlican bolid, odlican vozac, i odlicna strategija, na kraju zna se pa dupla pobeda.. Ne na kraju trke nego sezone.. Ferari ima mozda i bolji za nijansu, ali ako ne bolji a onda apsolutno konkurentan auto za trkane, ruku na srce ima i odlicnog vozača (nijanse su u pitanju) ali nemaju tim.. To apsolutno ne umanjuje znacaj i vrednost mercedesove pobede, ali cinjenica je da su sami sebi cesto pucali u stomak.. Maks odlican, alonso takodje.. U kednom trenutku razlika 6 sekundi izmedju luosa i fetela (ne racunam krugove kad su obilazili za po krug ostale) a onda posle par krugova razlika ode na 20sekundi.. Sta radi taj momak, ili bolje pitanje sta radi taj tim... Ne razumem kako onda botas nije uspeo da pridje bliže, kao da je i on pratio ritam fetela.. Mozda je rikardo mogao malo bolje, ali mozda i nije sa tim paketom.. Uglavnom sampionat samo teoretski nije gotov. Do rusije pozdrav. Jos jednom cestitke i luisu i mercedesu

Odgovori 16 5

Maxxx

Bojke kontradiktoran si. Prvo napises da su nijanse izmedju Fetela i Luisa, onda kazes kako je razlika bila 6 pa 20 i vudis se sta radi taj momak. Zatim sam sebi odgovoris kako Botas sa iatim bolidom cetvrti. Zar ti to ne govori da nisu nijanse u pitanju vec svetlosne godine?

6 18

Maxxx

Bojke kontradiktoran si. Prvo napises da su nijanse izmedju Fetela i Luisa, onda kazes kako je razlika bila 6 pa 20 sekundi i cudis se sta radi taj momak (Luis). Zatim sam sebi odgovoris kako Botas sa iatim bolidom cetvrti. Zar ti to ne govori da nisu nijanse u pitanju vec svetlosne godine?

2 8

Maxxx

@Bojke Bojke kontradiktoran si. Prvo napises da su nijanse izmedju Fetela i Luisa, onda kazes kako je razlika bila 6 pa 20sek i cudis se sta radi taj momak (Luis). Zatim sam sebi odgovoris kako Botas sa iatim bolidom cetvrti. Zar ti to ne govori da nisu nijanse u pitanju vec svetlosne godine?

2 8

Bojke

@Maxxx ako mozes jos jednom da udaris komentar, nisam lepo procitao, napisao si samo 3x.. Vidi ovako, fetel je morao da napadne maksa i nastavi da juri luisa, ali malo je i maks postao dobar u odbrani, malo staza je takva kakva jeste ali to su sve izgoviri, svetski sampion mora da napada.. A ako si do ro video moj komentar video bi da pise sta radi taj decko i sta radi taj tim.. Odnosilo se na ultra meke gume koje su se istrosile 15krugova pre kraja i otuda ta razlika na kraju.. Da, jesu nijanse u pitanju i iza toga stojim, Luis je samo za tu nijansu kompletniji vozac, nista drugo, inace tvoj komentar da su daleko svetlosnu godinu je bas toliko daleko od realnog i objektivnog misljenja.. Ako mozes podseti me kad ne to ove godine luis dobio fetela u direktnom duelu? Ja cu tebe da podsetim za austriju, silverston i belgiju.. U redu je da neko simpatise jednog sportistu vise kd drugog, ali kad zbog tolike simpatije to predje u opsesiju pa se sve drugo ne vidi, mislim da je trenutak da se covek zapita da li je stvarno to tako, i da li je to ispravno.. Cinjenica je da ne volim luisa kao coveka i pojavu, ali nikada nisam rekao da je los vozač, verovatno jedan od 3 najboljih trenutno i sigurno u 10 najboljih ikada.. Ali to ne znaci da niko drugi ne zna da vozi..

10 1

Maxxx

Bojke, koliko je Luis od ta tri puta imao kvar i odustao? Evo podsetio bih te na Spaniju 2017, Moncu 2018. Ja ti samo kazem da pogledas Botasa i Hamiltona u istom bolidu i shvatices ko je najbolji. Cekaj, sam si govorio kroz komentare da je Ferari jaca masina. Kako to da Fetel u jacoj masini ima 40 poena zaistatka. Objasni mi to? Sta bi u Nemackoj? Sta bi u Monci po kisi 2017? Jesu to nijanse?

2 5

Maxxx

komentar je otisao 3 pita ne mojom greskom

2 1

Maxxx

i jos nesto....nije jedan od tri, nego najbolji od ta 3. Jednog upravo pobedjuje, a drugog je pobedjivao 2007 i 2008

2 2

Maxxx

@Bojke i jos nesto....nije jedan od tri, nego najbolji od ta 3. Jednog upravo pobedjuje, a drugog je pobedjivao 2007 i 2008

1 1

BOŽA

MAXXXXXXX, idi begaj... Ti si putujuća enciklopedija... Ozbiljan sam!

4 2

Stefan 91

Sta reci? Jos jedna trka upropstena sopstvenom "neshvatljivom" taktikom da se kulturno izrazim... Fetel je izgubio dosta bodova ali ne toliko koliko zaktickim greskama sopstvene ekipe. Treba pruziti ruku protivniku i cestitati na obe titule jer budimo realni, Hamilton da dozivi dva dnf-a je nemoguca misija...

Odgovori 13 5

Gordon F.

Fetel je deo te ekipe i verovatno da zajedno odlučuju o taktici,OČAJAN, OČAJAN, OČAJAN! Sasvim prosečan šofer koji je imao sreće sa ekipom!

11 6

Spartacus

Nema prosecnih svetu F1 da je tako i neko od nas bi mogao sa lakocom da konkurise u jednoj od ekipa daj uozbiljite se sa komentarima

9 2

Kokan

Mi smo biseksualna bića. Poslušajte predavanje profesora Jerotica i mnoge stvari će vam biti jasnije. Ne zaljubljujemo se u nečije telo ili pol, već u nečiju ličnost. Naviknite se na ovakve stvari Srbi i gej parade. Pomirite se sa ovim i pustite ljubav da vam udje. Mnogo će vam lakse biti.

Odgovori 21 14

Novak Zvezda Srbija

izvini Pepe Imaz ne poznadoh te. Aj polako odakle si dosao i pusti da zivimo kako je Bozja volja.

17 0

Maxxx

ahahahah

12 1

Spartacus

@Kokan promasio si portal ajd sad pici odavde

10 0

Pile

Tek kada promene pravila ili stave sve vozače u isti bolid ovo vredi gledati. Jedini koji je pobedjivao u inferiornom bolidu je bio Sena. Zbog toga je najveći kada. Tačka.

Odgovori 47 8

Maxxx

e moj pile. Mozak ti je kao i nick. Mora da boli poraz, a? Ahahahahha kme kme tackaaaaaa

9 40

miki

Tako je. Do tada ovaj cirkus vise ne gledam

23 6

Maxxx

evo....odise svi navijaci Ferarija. Sada im ovaj cirkus ne valja vise ahahahahahha

13 17

Spartacus

Tako je,Doningto 1993 god Senna za 40 sekundi sa 5 do 1 mesta nakon starta trke to nijedan vozac nije nikada ucinio pa ni danasnji sampioni

9 3

Никола

Nije , uradio je to i Sumaher u Benetonu. Nije bio los bolid toliko ali realno da su Mclaren i Ferari tada ( a i sada :) ) mnogo bolji.

2 2

Spartacus

@Nikola za koliko je sekundi Schumacher obisao nakon starta 4 vozaca? Gledao nekada emisiju Top Gear o Seni i rekose da niko nije za tako kratko vreme od starta trke sa 5 stigao do 1 mesta i to u ne konkurentnom bolidu u odnosu na Williams.

1 2

HammerTime#44

@Spartacus Hamilton je za manje od 40 sekundi posle starta stigao od 5. do 1. mesta u Singapuru 2017.

0 0

Spartacus

@HammerTime#44 da ali u dominantnom bolidu a ne u inferiornom kao Senna zato to ne mozes porediti a to isticu ljudi koji su vozili u F1 u ostalom i Schumacher u intervjuu dok je vozio za Mercedes izjavio da je Senna po njemu najbolji vozac svih vremena on bolje sigurno zna od nas

0 0

Spartacus

@HammerTime#44 Hamilton je izbio na 1 mesto posle incidenta i odustajanja Vettel-a,Raikkonen-a i Verstappen-a a Senna je sve svoje protivnike pretekao na stazi velika i neuporediva dva dogadjaja tako da ovo objasnjenje da je i Hamilton stigao od 5 do 1 mesta smesno

1 0

Uros

Šta reći osim neverovatna vožnja Hamiltona, i juče i danas. A naravno Fetelu je opet neko drugi kriv, Ferštapen je odlično odvozao trku a Botas me baš razočarao. Jeste zadržao Raikonena iza sebe ali loša trka za njega.

Odgovori 14 14

Lost

Mnogi ljudi pričaju gluposti a pojma nemaju. Mnogi se ne sećaju kada je Ferari bio dominantan i da je tad FIA promenila pravila na štetu Ferarija !!! Da li se neko seća toga? Od tog trenutka Ferari uopšte više nije bio dominantan od kada su uveli te mere. Da ih nisu uveli ko zna koliko bi Šumaher još imao titula. Zašto sada isto ne urade prema Mercedesu? Ko štiti Mercedes da godinama čini formulu jedan nezanimljivu.

Odgovori 52 17

Maxxx

pa ti izgleda pojma nemas. Pa pravila su promenjena upravo zbog Mercedesa 2017. I Ferari se priblizio. I sada ce se menjati 2020 ili 2021

11 45

Stojković

Tako je, ali šta znaju današnji klinci

46 2

Gordon F.

Pošto pratim formulu od 83. prošlog veka dobro se sećam da je Ferrari isfrustriran lošim rezultatima zapretio istupanjem iz F1 ,( a to se nesme dozvoliti zbog para), pa otuda Šumaherove titule uz varanje sa gorivom i pneumaticima! ĆAO😁

20 16

dr Lektor

@Maxx A koja su to pravila promenjena zbog Mercedesa prosle godine? I sto ne kazes da su pravila promenjena u korist Mercedesa posle 2013.

2 2

Spartacus

Ima indicija da je Ross Brawn preneo Mercedesu kako izgledaju nova pravila o turbo motorima pa je samim tim Mercedes ranije poceo razvoj svog agregata od svih proizvodjaca to navodno ucinjeno jer Mercedes nije zeleo da prodje kao Toyota u F1 koliko je istina nikada necemo saznati ali sam ubedjen da najjaci timovi se sluze svim legalnim i nelegalnim sredstvima nebi li ostvarili uspeh pitanje je samo ko koga ima od celnih ljudi u FIA

1 2

Maxxx

sr Lektor Ferari je trenutno najjaca masina sto si sam pisao ovde i ima -40. Luis Hamiltin najboji ikada. Tacka kraj

2 1

dr Lektor

Nisi odgovorio Maxxxe na moje pitanje? Koja su to pravila promenjena? Lupas ko Maxxxim po diviziji!

0 1

Realan

Gledajuci najbrzi krug na treningu i najbrzi krug u trci u kome je razlika sedam sekundi dovoljno govori da u f1 nema nikakvog govora o trkanju. Zato je moto gp svetlosnu godinu ispred zbog pazlike od 1-2 sec u vremenima.

Odgovori 26 10

brm

@Miki Pa većinu titula Šumaher je osvojio u superiornom bolidu kakav je Mercedes imao pre dve i tri god,...možda još superiornijem. Od Dejmona Hila je jednu direktnu borbu izgubio, a u jednom sa u poslednjoj trci sezone zabio u Hila kada ga je ovaj preticao i tako ostao na prvoj poziciji i osvojio titulu. Da ne pominjem šta mu je Mika Hakinen radio, meni najdraži vozač kojeg sam gledao.

Odgovori 29 10

Maxxx

secas se kako ga je Hakinen obisao u Belgiji? Majstorcina

30 9

Miodrag

Sumaher od svojih sedam titula najmanjepo jednu duguje Masi,Barikelu i Irvajnu koji su ga i po destak sekundi cekalipred linijom cilja...a o sportskom ponasanju istog bolje da nepricamo.

24 10

Spartacus

@Miodraze sve si u pravu ali se pamte i pisu titule a Schumacher ih ima 7

12 12

Maxxx

Pa sta je ovo ljudi moji. Gde nestade onaj sto se potpisuje sa Seb, Maxxx Milijarda, Neko tamo, HAHAHAHA......, zatim ostali Ferarijevci koji su vredjali Luisa kad gid pobedi Fetel Graziano, Antihrist, Zoran33, dr Lektor.......... sramota bre. Gde ste? U rupi a? Zakucao vas Luis ahahaha. Drzali nam ovde predavanje do Avgusta i gde ste sada? Lepo sam vam pisao da se ne lozite ahahaha. Petostruki sampion gospodo. Dosadno mi je vise da pisem sa svima vama. Ovo vam objasnjavam od kad je Luis jurio drugu titulu. Sada peta, a vi jedno te isto pisete i lozite se. Molio bih sve fanove Luisa Hamiltona i Mercedesa da napisemo peticiju da Luis do kraja pusta Fetela ispred. Pa ostasmo bez fanova Ferarija. Zao mi i Fetela. Coveku je realno lose....jos onakav podijum za prvo mesto u Singapuru ahahahah. Brutalno. Pocece Fetel da plete kikice, uradice i pirsing ahahaahhaahah

12 8

Komodore

Sampionat je rešen i ovo više ne vredi gledati. Mada je pitanje i da li je bio resen i pre nego što je počeo.

Odgovori 29 10

Miki

Dajte svima isti bolid pa da vidimo ko je najbolji

Odgovori 38 8

Maxxx

kme kme kme

16 26

Ban

Tako je. Ovo je više dosadno gledati. Menjanje pravila pod hitno !!!

21 7

Pero Kvrzica

Alonso, pa verovatno Hamilton i Raikkonen.Vettel bi bio negde pri kraju.

15 12

Atlas

Od kad postoji F1 nikad nisu svi imali isti bolid a vjerovatno ga neće nikad ni imat. Uvjek je u F1 bilo 2-3 ubjedljiva tima a ostali su popunjavali grid. Kako sad Hamilton,Vettel i Verstapen se začelja probijaju do vrha nekad su radili Sena,Schumacher i Hakinen. Drugačije kažu ogorčeni navijači. Mene kao navijaču McLaren Mercedesa a sada navijaču Mercedesa je smetala dominacija Ferrarija pa kasnije Red Bulla. I kad Vettel ne dobije trku ne kukajte kako je kriva kiša,gume strategije,CIA,BIA,KGB i MOSAD.

28 2

Maxxx

Pero, Alonso je pobegao iz Meklarena zato sto je bolji od Luisa?

13 5

Maxxx

Atlas svaki ti je na mestu

11 3

Miodrag

HAMILTON,uvek.A tek u istim boldima bi pokazao ogromnu razliku.

12 4

Uros

pa da Fetel bude poslednji, nemoj molim te.

4 3

Uros

tako je Ban, promenite pravila da Hamilton svaku trku startuje poslednji, onda će bar imati nekakav izazov.

11 2

Alberto Zinzovski

DA GO FATI TO SO GO FSTI SKOPJE 63

Odgovori 3 4

Maxxx

moze prevod?

6 0

Atlas

1963 je bio zemljotres u skoplje preko 6 stepeni...vjerovatno misli da ih je Hamilton otresa kao tad zemljotres Skoplje.

3 0

Maxxx

ahahah Atlas koji si ti lik. Hvala

2 0

Aleksandar

Ne valja staza,ne valja kisa,ne valja strategija,ne valjaju gume,ne valja gorivo,a najvise od svega im ne valja Hamilton.go Lewis

Odgovori 25 10

Sheva

Da mi je samo znati kako je Vettel zavrsio toliko ispred Botasa i to sa onakvim gumama?! Ili je Vettel vanserijski vozac ili ovaj drugi ne zasluzuje da vozi u tako mocnoj ekipi. A mozda i oba. :)

Odgovori 17 9

Maxxx

a sta inda da kazrmo za Luisa. U losijem bolidu plus 40

17 12

Cccccc

svaka cast na pobedi hamiltona,ali bolid uopste nije losiji od ferarijevog kako vi pisete to! Mercedes ima jak bolid,jaku strategiju u timu,i najvaznije vozaca za velika dela,a sa druge strane ferari ima jak bolid,imaju isto vozaca koji zna da osvaja titule,ali nemaju strategiju nikakvu ne zna se ko je vozac 1 a ko vozac 2,rizikovali su sa ultra mekim pneumaticima da ne zavrsi trku fetel!

10 3

hez

Hvala Bogu sto Kimi ide u Zauber...imace covek vece sanse da osvoji titulu...ovo sto rade ljudi iz Ferrarija na celu sa Arivabeneom je tezak amaterizam...Katastrofa!!!

Odgovori 56 2

Pile

Vetel je prosečan vozač. Tačka.

Odgovori 29 27

Kole

razumes se opasno.

10 12

brm

U F1 ne postoji prosečan vozač, pa ni u nekim mnogo slabijim auto takmičenjima. To su sve ljudi koji su razbijali i ubedljivo pobeđivali od karting takmičenja kad su bili klinci, pa nadalje.

25 5

Gordon F.

Ne, Fetel je prosečan šofer,vozači su gospoda!

5 1

Brawler

Ej ljudi Magnussen najbrzi krug trke. 👏

Odgovori 33 4

Maxxx

pa zato sto je menjao gume na kraju kada su svima bile mrtve, a staza najbrza

18 9

Maxxx

Bravo majstoreeeeeee. Tako se to radi. Da sumiram neki moje utiske. Ono sto radi Perez je katastrofa. Okon je mnogo bolji od njega i Perez zasluzuje da leti iz f1. Prvo unisti trku Okonu, zatim sebi, svom timu i Sirotkinu. Covek kuka da ga Sirotkin propisti. Katastrofa. Grozana treba poslati da vozi karting. Covek je zamalo unistio trku Luisu Hamiltonu. Ali sam mu zahvalan na onom nepostovanju plavih zastavica jer sada mogu da zapusim usta nekima ovde koji su govorili da Luis stalno kuka. Coveku je zamalo unistena trka, Max usao u njega, a on je samo iskomentarisao: " Ludi momci". Pitam se kako bi Gretel kukao. Luis je veliki gospodin i sampion. Botas....hm...ne znam sta mu je. Max Ferstapen, voleli ga ili ne....pocinje da sazreva i kada dobije masinu, bice naslednig Luisa Hamiltona. Prosto mi je glupo da glwdam Fetela na podijumu. Covek samo sto ne place. On i Ferari gomila nesposobnjakovica. Ovo je poslednja Mauriciova sezona. 50 sekundi razlike. To sampion? Glupo je i komentarisati.

Odgovori 30 29

Civa

Dobijam dojam da ce iduce sezone ako Max dobije dobar paket Red Bull Honda da ce itekako biti puno ozbiljniji protivnik Luisu nego sto je to Vettel sad...

16 1

Maxxx

Max je cudo. Luis i sledece godine sampion Civa

16 3

Shwayze

Obožavam tvoje komentare. Prosto me razvesele jer nisam bilmez kao ti! Ja ne znam niti jednu osobu koja je za Luisa rekla da je gospodin. Čak i devojke koje su ga gledale su rekle da je klinac,"sladak ali je klinja" ,ne znajući da ima 3 banke.

3 10

Maxxx

ahahaha vidim pratis i sta kazu devojke za njega. Opaaaaa to mnogo govori o tebi ahahahahah. Jesi gledao danas ovu svedsku akciju na sk1 u sred bela dana ahahahahahh. Bilmez ti poz m.mu ahahahah. Au ala boli poraz ahhahahahahahahhahahahahah toooppp bree

7 4

Maxxx

a da i ovo....imas ogranicenje. Gledas usko. Gospodin za volanom. Ja gledam trke, a ne njegov ljubavni zivot kao ti. Aj videcemo da ti sredimo nesto ahahahhah. Tvog miljenika je vec.....valjda ce hteti i tebe ahahahahh

5 3

Kiman

@Shwayze iz tebe govori mrznja i pakost zbog izgubljene titule. Maxxx je napisao sve kako jeste i jako korektno pise. Koristi argumente a ne da ga vredjas. Pozdrav Maxxx

8 0

Shwayze

to govori da sam vodio 4 devojke na Hokenhajm na ludi vikend. A maxx ostavio 60 komentara, ne znam šta to govori?! I mene ništa ne boli, nisam ja ništa izgubio. Ne znam ni zašto se upuštam u vašu raspravu ali ajd. Maxxx mogi ti nabaciti jednu ali voli pažnju pa ne znam da li češ stići od silnog komentarisanja!

2 4

Maxxx

ahahahahahahh druze promasio si portal. Ja sam to odavno radio. Sada imam svoju porodicu. Poradi i ti na time. Vidi se da si jos klinac

2 1

dr Lektor

@Maxx Koga bre ti lazes? Sta si ti to odavno radio? Tvoji komentari su na nivou klinca, a ti porodican covek, tuga.

0 0

MM93!

Aj da se ne lažemo možda je strategija bila loša ali ni fetel nije blistao

Odgovori 31 19

Cccccc

Prvo cestitke hamiltonu na savrsenoj voznji,pa onda strategiji tima,drugo nije fetel los bio jednostavno taktika losa i izbor pneumatika i dobro je i zavrsio trku na njima,svaka cast ferstapenu ne znam da li ste vidli koje probleme ima sa bolidom koji stuca! Sve cestitke Alonsu i lekleru!

32 6

Uros

Pa naravno, Fetelu je uvek neko drugi kriv.

6 2

Ninja

Upamtite moje reci,Hamilton ce da nadmasi Šumahera,po mom skromnom misljenju a i misljenju strucnjaka najbolji vozac svih vremena

Odgovori 30 35

Maxxx

pa da ga nisu Alonso i Meklaren zeznuli 2007 i Mercedes 2017, ovo bi bila sedma titula

22 19

Miki

Znaš šta bi radio Schumacher sa ovako jadnom konkurencijom i u ovako superiornom bolidu.

17 19

Brawler

1. J. Fangio 2. Clark 3. Moss 4. Senna 5. Hamilton. Vozaci iz 50- ih i 60- ih su bili pakleni trkaci.

13 5

Srđan

Ja se slazem s tobom. Bez obzira sto sad ima najbolju masinu, oduvek je imao najveca mu.a! Bio je sampion i kad nije imao najbolju masinu.

13 12

Maxxx

ispravka...2016

10 6

Spartacus

@Brawler 1 Senna,2Schumacher,3Fangio inace da te pitam gde svrstavas Jackie Stewart-a na tvojoj listi jer se radi o zaista velikom sampionu

3 5

Maks

Ne može da bude najveći ikada sa nikada gorom konkurencijom i sa nikada boljim bolidom.

19 10

Ron

Lujo car...vetel samo prosecan vozac...

Odgovori 25 27

kimi

lujo moze komotno sledecih 6trka biti drugi

Odgovori 19 17

Bojke

teoretski ako fetel osvoji sve onda lios ne dobija, ali u praksi to se nece desiti,... Neće fetel da pobedi na vise od dve trke do kraja..

6 1

Laki

Na stazi (koja je ocajna inace, kao i vecina ulicnih staza) koja ima 61 krug videli smo ukupno 5 preticanja...r.i.p formula 1

Odgovori 25 19

Miskoo

Steta sto je sampionat gotovo resen. Hamilton klasa za sve vozace.

Odgovori 29 23

m

Nema smisla, posto Vettel i Ferrari nisu pobedili, nema prenosa ceremonije. Shvatite vec jednom da Ferrari nije srpska reprezentacija F1, i da voditelji ne bi smeli tokom trke ni za koga da navijaju.

Odgovori 32 18

Jagodinac

Pozdrav svima,razumem frustracije voditelja jer nije lako raditi prenos a da im ljubimac gubi polako ali sugurno prikljucak za titulu.

17 10

Amir Nabantic

Max pokazuje opet svoje kvalitete i talenat. Louis odradio što se i očekivalo a ferrariju skidam kapu za stop prije vremena gdje ih je Max prešao.

Odgovori 30 7

Ljuba

Nando objasnio. McL 4ever. Vrstice se on za par godina kad naprave bolid za titulu.

Odgovori 9 19

Maxxx

ahahahwh

10 11

Spartacus

Pravu istinu da vam kazem vec se okrecem novoj sezoni i zaista se nadam da ce Red Bull Honda da proradi. Da bude konkurent Mercedes-u jer to je organizovanija i profesionalnija ekipa od Ferrari-a definitivno.

Odgovori 31 8

Civa

Koliko god Ferari pokusava , nikako da ih dostigne. U svim elementima su iza Mercedesa...taktika,momcadska igra , razvoj bolida....Mercedes je prica za sebe , svi rade na tome da Luis bude sampion i to forsira svaki covjek u toj momcadi,svi disu za to, jednostavno savrseno funkcioniranje. U Ferariju nemaju pojma kako da igraju i s kojom taktikom da nastupaju. Ako je Vettel vozac broj 1 onda to forsiraj i igraj na tu kartu. Kimi ni sam ne zna koja mu je uloga, on ustvari ni sam ne zna neki cilj jer neki potezi vezani za Kimija su mi nejasni, ne vozi za Vettela ali brate mili ni za sebe...moraju dobro razmisliti kako i sto dalje jer da bi pobjedili Mercedes moras biti na 100% u svemu...

23 3

Spartacus

@Civa apsolutno se slazem

8 2

kimii07

Strategija ocajna ,navijam za ferari ali je mercedes timski godinama ispred.

Odgovori 77 1

Kole

sve si rekao. Strategija za korak, dva ispred svih.

24 0

Atlas

Lewis doktorski svaka čast. Njemu ne smetaju ni kiša,ni taktika,ni gume. Kako je Vettel lagano odustao od duela sa Verstapenom tako se titule ne osvajaju...drugi dio trke Vettel je taktički dobro odradio čuvao je gume fenomenalno.

Odgovori 28 7

kimi

vozac dana sirotkin a ne max!! ono mexsicko gove.o konstantno pravi ekcese i to najvise okonu..ali je kod rusa naj..o!

Odgovori 64 2

Civa

Sirotkin vozac dana i po meni...najvise duela i dobrih borbi je imao ...

38 1

P5

Jao Trke zaspa čoek,strašno..

Odgovori 51 8

Mario Kostovski

Ko radi strategiju za Ferari PENZIJA! Dve trke za redom ispadaju amateri. Hamilton sampion opet (nazalost). Trka dosadna (uzas staza) kao I par zadnjih trka, mislim da od Nemacke nismo videli nijednu kvalitetnu trku.

Odgovori 40 15

Ninja

A monca?

24 6

Maxxx

nismi videli nijednu kvalitetnu trku jer tvoj miljenik pokazuje koliko ne zna

14 14

Kimi_7

Ferrarijova strategija je katastrofa!

Odgovori 43 4

Senad

izgledalo je kao da i nemaju strategiju ...

29 2

Miodrag

Ferarijov vozac je katastrofa...sa vodece pozicije iza SC izleti sa staze pri brzini putničkog automobila...s kim se mislili da se trkate i kako???Prosecan vozac u najbojem boidu...

15 13

* Sva polja su obavezna

Roze-žuta Mega najmlađa u ABA ligi

Roze-žuta Mega najmlađa u ABA ligi

Roze-žuta Mega najmlađa u ABA ligi

Košarkaši Mega Bemaksa su obavili zvanično slikanje pred novu sezonu, a ovaj klub će nastaviti dve tradicije karakteristične za ovaj klub.

RWC: Irska ubedljivo nadigrala Škotsku

Autor

RWC: Irska ubedljivo nadigrala Škotsku

RWC: Irska ubedljivo nadigrala Škotsku

U drugoj utakmici Grupe A na Svetskom kupu u ragbiju, pred više od 80.000 gledalaca u Jokohami Irska je ubedljivo savladala selekciju Škotske rezultatom 27:13.

Aron Kane dominantno do pobede u Aragonu

Autor

Aron Kane dominantno do pobede u Aragonu

Aron Kane dominantno do pobede u Aragonu

Pobednik Moto 3 trke u Aragonu je Aron Kane.

Srbiji jedan set protiv Rusije, bez snage za preokret

Srbiji jedan set protiv Rusije, bez snage za preokret

Srbiji jedan set protiv Rusije, bez snage za preokret

Srbija je poražena u meču šestog kola Svetskog kupa od Rusije 3:1. Po setovima je bilo 25:16, 20:25, 25:23 i 25:15.
Loading...