Alex Grimm, Bongarts

Fudbal

08.11.2018 / 19:06

Zvezda ima najviše igrača u idealnom timu kola LŠ

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

Retardinjo ponovo jase...

Ja ovo bas ne pratim, pa ako bi mi neko rekao molicu lepo, a ko je od Partizanovih igraca izabran...?!?

Odgovori 2 2

Neko

Čekaj bre.....a "najbolji" ?? Pa vi ne cenite prave vrednosti! Pa videste li onakve trbušnjake kod Pavkova ili Mate? Niste - i nećete! E sad ćete videti kad počne da se skida i pravi one face - videćete....

Odgovori 1 4

VelikoSrbin Katai

...generalno, nismo toliko loši, još kad se vidi da Salzburg ima skor 4 0 0 u Ligi Evpore !!!

Odgovori 29 0

golman65

ko vide savica pa pored njea sve sanse stvorise,sreca samo sto nenapravi penal na maneu,seca ni rukama ga nestize

Odgovori 3 17

ALEXIS 7 FAN

Bravo mata majstore

Odgovori 3 24

Mastoor

Јесте ли запазили да смо у задњих недељу дана имали две победе идентичним резултатом 2:0, прво у Сланој Бари против Пролетера, а после и против Ливерпула?

Odgovori 43 0

Count Dooka

Kupljene utakmice :D

3 23

VelikoSrbin Katai

...i to je ta u Slanoj Bari teže izvojevana, bio težak teren, kiša neka, a drenaža slaba !!!

14 0

Mastoor

@Count Dooka Јесте, јесте, то нам све Вучић обезбеђује, вама Тринкијерија, а нама победе у Сланој Бари.

10 0

Real Madrid

Realno sva tri igraca Zvezde I naravno Rahim Sterling I njegov spektakularan penal

Odgovori 16 0

Fulham Fc

Hahaha Jess secate prosle godine kada su igrali zveda I arsenal a navijaci arsenala nisu znali za zvezdi nadam see da sada znaju secam se kada je borjan izjavio da na marakani mogu da igraju I protiv reala a posto mislim da je Liverpool u ovom trenutku mnogo Jaci od reala onda bi protiv njih lakse odigrali eto samo da vas potsetim ...

Odgovori 36 18

ManU

Mogli su i Sterlinga ubaciti , ipak je covek zaradio penal bez ikakvog kontakta.

Odgovori 55 1

NAJZVEZDAS

To će uskoro biti normalno... Mislim da Zvezda redovno ima 2-4 igrača u timu kola L.Š. P.S. Zvezdaška braćo, ne ljutite se na komentatore navijače malih i stranih klubova (one koji pate od krize identiteta), znate........kako ..da Vam kažem..... ne mogu oni to da razumeju.

Odgovori 54 10

garda

I da dodam Bena, koji se celu utakmicu podredio timu i izgunuo i u odbrani. Retko koji stranac se tako sjedini sa timom.

Odgovori 115 1

NAJZVEZDAS

Bravo za komentar.Odlično zapažanje.

61 1

Familija

Bravo majstori kidaj familijo

Odgovori 48 2

Zulu1989

Е немојте више, молим вас.Гробари су ионако на апаратима.Плашим се да ђе им бити крај скоро.ТРПАААЈ ФАМИЛИЈО !

Odgovori 54 4

Chica Bomb

Sve balvan do balvana ovi zvezdine, sad odu u napoli i dobiju 7 komada, odma skinu gace

Odgovori 4 65

Sloba

Ajde panju, idi gledaj Surdulicu...

43 2

Urke

Morao je i Mina iz Valensije naći svoje mjesto na ovoj listi, ko je gledao utakmicu zna o čemu pričam. Sportski pozdrav!

Odgovori 33 1

garda

Pored Pavkova i Borjana, meni su najbolji utisak ostavili Srnic, Degenek i Jovancic. Marin je na zalost prerano izasao. Savic jeste odigrao bez kiksa, iznad ocekivanja i pametno. Rodic ocigledno ima problem kada crkne od umora, bio je sjajan, a onda dva kiksa u poslednjih 5 minuta i napravi dve sanse Salahu. Inace je bio podcenjen od mnogih, ali sjajan igrac. Ali Degenek je za mene iznenadjenje totalno, sve bolji i bolji, a izuzetno korektan i u izjavama.

Odgovori 87 1

xyz

Stalno igraju jedni isti na svim utakmicama tako da nije ni cudo da im nestaje snage u sred utakmice. Zapravo, Cudo je da su imali snage da pobede Liverpul. Mogla bi i da se odigra koja utakmica u Superligi sa drugim timom dok ne prodju ove evropske utakmice.

31 3

Pozega

ljudi Krsticic je pakleno odigrao

24 1

Chica Bomb

kakav crni pavkov i ti anonimusi nd zezajte se ljudi, skrnavite fudbal. Ne mesajte ta drva sa svecima, ne igrajte se, ne zivite od jedne utakmice, ne brukajmo se

7 43

* Sva polja su obavezna

NFL na SK: Potencijalni Superboul – Čifsi vs Remsi

NFL na SK: Potencijalni Superboul – Čifsi vs Remsi

NFL na SK: Potencijalni Superboul – Čifsi vs Remsi

NFL sezona se polako bliži kraju, a svako kolo nam donosi veliki broj derbija i utakmica koje su za neke timove biti ili ne biti. Više nema mesta za kalkulacije, svaka pobeda je bitna, jer će se u obe konferencije voditi borba za plej-of do poslednjeg kola.

NBA Armejci se iživljavali nad Cmokijem, Zenit siguran

NBA Armejci se iživljavali nad Cmokijem, Zenit siguran

NBA Armejci se iživljavali nad Cmokijem, Zenit siguran

Košarkaši moskovskog CSKA savladali su Cmoki na svom parketu u okviru VTB lige ubedljivim rezultatom 119:88.

Novi problem za Svindala – operisao palac

Novi problem za Svindala – operisao palac

Novi problem za Svindala – operisao palac

Norveški skijaš Aksel Lund Svindal najverovatnije će morati da odloži povratak na stazu, pošto je povredio palac leve ruke, zbog čega je operisan.

Ročesti ubacio 54 poena u porazu Tjenđina

Ročesti ubacio 54 poena u porazu Tjenđina

Ročesti ubacio 54 poena u porazu Tjenđina

Nekadašnji košarkaš Crvene zvezde zablistao je u nedelju u Kini. Tejlor Ročesti je u dresu Tjenđina zabeležio 54 poena, uz 11 asistencija.
Loading...