SK

Fudbal

13.01.2019 / 20.25

Barsa slavi, Mesi piše istoriju

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Elmir Hadžić

Messi(KING)

Odgovori 9 1

Alba V.

Mesi, definitivno najbolji posle svog zemljaka inicijalima D. A. M....

Odgovori 9 60

sulendar

Pela igrao u vise klubova..Marodona igrao u vise klubova..Zidan igrao u vise klubova..Ronaldo i jedan i drugi u vise klubova..Pirlo isto igrao..Ibrahimović isto..Mateus..Badjo..Figo..Platini..Romario..Ronaldinho...Puskas..Rivaldo..Nejmar..Batistuta..Krojf..Ziko..Gerg Miler..

Odgovori 78 23

...

Toti izgleda budala

32 45

Бања Лука Р. Српска

што би значило?

0 0

Man

Mesi ke bide najgolem na site vreminja. Pele imase izjava pred nekoe vreme deka nemalo podobar od nego, jas mislam deka ako pele igrase vakov moderen fudbal so premnogu silni i fizicki spremni igraci vo sredina i odbrana ke bese samo eden obicen prosecen igrac

Odgovori 23 6

Scania 164l 580v

Sta reci posle ocakvog rekorda? Covek postavlja standarde, postavlja takve rekorde da vise niko nikad nece oboriti. I to pazite, 400 golova u ligi a tek mu je 32... Koliko ce imati na kontu u 35,36. Strasno!

Odgovori 59 1

FAN From KOSOVO

31 burazeru

31 1

Scania 164l 580v

za par meseci 32 burazeru...

15 3

FAN From KOSOVO

Tacnije za 5 meseci sto nije bas malo

16 0

sulendar

Mesi samo u Barsi moze igrati i puniti ove male ekipe..Sto u Argentini tako ne igra..Jer nema igrače da ga hrane loptom ko sto su radili Cavi i Iniesta...Ali zato Ronaldo razbija u svakom klubu.

Odgovori 76 105

Neutralan Navijac

Ali iniesta i cavi su otislu🤷😕🤔🤔

51 24

Бања Лука Р. Српска

мале екипе Атлетика, Валенсије, Севиље и Реала. То су четири екипе којима је постигао највише голова. У Аргентини је други стријелац. По броју асистенција је најбољи у Ла Лиги свих времена, а и по постигнутим головима. Такоће и у ЛШ је најбољи асистент, а ускоро и голгетер. Све то док игра више средину терена. Ако ти је тешко да размијеш, жао ми је. Сам си на губитку.

47 76

lll

A Mesi je najbolji strijelac i asistent Argentine u istoriji. Nađi Messijeve golove na youtubu i vidjet ćeš da je dao samostalno najviše golova u historiji fudbala. Ronaldo je u poređenju sa Messijem samo jedan običan fudbalerčić. Ronaldo može igrati jedino u najjačim klubovima gdje ga hrane loptama

37 52

Neutralac

Penaldijan detektovan

15 51

Goat

Ja mislim da messi ne igra vise ni sa cavijem ni sa inestom.... Vidi malo koliko messi ima asistencija, golova iz slobodnjaka i iz solo akcija... Pa ce ti sve biti jasno moj doktore fudbala. Iskreno ovo sto si napisao nema veze sa mozgom...al eto danas mozes svasta reci pa jos i lajl za to da dobijes.

21 41

kkk

Mesi bio najbolji strelac i kada je igrao sa Rakiticem, Gomesom, Denisom Suarezom iza sebe dok je Ronaldo u isto vreme igrao sa Modricem, Krosom, Iskom, Jamesom...

19 18

Miksi

Ne volim da uporedjujem igrace jer stvarno mislim da je to tesko raditi, pogotovo kada treba uporedjivati razlicite vrste igraca ili razlicite epohe fudbala, ali posto vidim da mnogi pominju statistiku (a ocigledno da nisu ni pogledali statistiku...) to me onda tera da se oglasim povodom iste... Poredicu statistiku Mesija i Ronalda u timskom i reprezentativnom fudbalu (u poredjenju cu koristiti samo zvanicne informacije o broju golova i asistencija po utakmici... Iako licno smatram da tu treba uracunati i 1)ukupan broj stvorenih sansi, 2)procenat iskoristenih izglednih prilika, kao i 3)preciznost pasa i 4)procenat velikih gresaka koje su dovele do primljenog gola, to je vec dubinska statistika i ne bih se ovde upustao u to...) U reprezentaciji ako gledamo ova dva parametra (broj ucesca u golu po utakmici, tj golovi+asistencije/broju utakmica) Mesi je ucinkovitiji u reprezentaciji od Ronalda (kada bi gledali dubinsku statistiku, stvorene sanse, ta razlika bi jos vise porasla u korist Mesija...). Mesi je dao 65golova+42asistencije na 128 utakmica sto je koeficijent od 0.84 . Dok je Ronaldo dao 85golova+37asistencija na 154utakmice, sto je 0.79 (tj za 0.05 manje od Mesija). Po ovom parametru Mesi je vredniji za svoju reprezetaciju od Ronalda! Podsecanja radi, Mesi je igrao dva finala Copa America i finale Svetskog prvenstva, dok je Ronaldo osvojio Evropsko prvenstvo (da li je biti vice prvak Sveta manji uspeh nego biti prvaka Evrope, to je stvar ukusa... Meni licno je veci uspeh biti vice prvak sveta...) Iako ne zelim da gledam trofeje jer to nisu individualni kvaliteti, vec timski, ali ako zalazimo eto i tog podatka... Sto se tice klubova, generalno gledano ne smatram da je Ronaldo napredovao odlaskom iz Reala u Juventus, ne zato sto je manji klub, vec zato sto je liga neuporedivo slabija (Juventus je tu neprikosnoven vec dugi niz godina...). Engleska liga jeste konkurentnija od spanske (manja je razlika izmedju ekipa sa vrha i dna tabele nego u spanskoj , izjednacenija je u tom smislu, ali su engleski velikani vec dugo vremena daleko iza spanskih velikana), a i isti taj C.Ronaldo je dao manje golova i imao manje asistencija protiv Man.City, Celsija i Arsenala, nego Lionel Mesi, iako je on igrao 6 sezona u toj ligi, a posle toga se susretao sa nekima od njih i u Ligi Sampiona... Mesi je protiv Sitija na 6 utakmica dao 6 golova i imao 3 asistencije, a Ronaldo na 12 utakmica 5golova i 3 asistencije, Mesi Celsiju na 10utakmica 3+3, a Ronaldo na 12utakmica 1+2, Mesi Arsenalu na 6utakmica 9+2, pogledajte sami koliko je dao Ronaldo... Ako uzmemo u obzir da su to najvece ekipe pored Man.Un u kome je igrao Ronaldo (pa ne uporedjujemo statistiku) i Liverpula protiv kog Mesi ima samo 2 odigrane utakmice (1gol), a Ronaldo 12utakmica(3+2), onda cemo videti da nije istina da je Ronaldo protiv velikih ekipa van Spanije ucinkovitiji od Mesija (pa cak i u Engleskoj gde je Ronaldo igrao 6 sezona), cak sta vise... Naravno, ne pominjem statistiku gde ulaze stoverene sanse i iskristene izgledne sanse, tu je onda i potiv Liverpula i Totenhema bolji od Ronalda. O spanskim ekipama ne treba se ni porediti, posto mnogi pripisuju da je Mesi punio samo male timove i tu nabijao brojke golova, ako gledamo samo velikane u ligi: Atletiko, Sevilja, Valensija, Barsa/Real (Mesi Real, Ronaldo Barsa), Mesi je u ogromnoj prednosti u odnosu na Ronalda... Ako pogledamo velikane drugih Liga petice, npr. PSG, Bayernu (Mesi ima 1.2 koeficijent, a Ronaldo 1.11...) i Milan (nekadasnji, posto dugo ne igra u Evropi) opet je Mesi bolji. Mislim da je od tih velikana samo prema Juveu losiji skor Mesiju nego Ronaldu (Mesi 2 gola na 5 utakmica, Ronaldo 10+2 na 7utakmica). Ako cemo skroz statisticki da gledamo Messi 398golova+162asistencije na 433utakmice za klub, sto je 1.29 koeficijent, a Ronaldo 409golova+145asistencija na 530utakmica, sto je 1.05 koeficient, sto je za 0.24 manje od Mesija. Ako to nije dovoljno, za one najjprisnije statisticare, ako gledamo samo Evropska takmicenja (u kojem igraju najkvalitetnije ekipe Evrope) Mesi 114golova + 31asistencija na 138 utakmica, tj 1.05 koeficijent, a Ronaldo 131gol+49asistencija na 174utakmice, sto je 1.03 koeficijent... Dakle i tu je slabiji (neznatno, ali slabiji)... Ponavljam, to je u cistom ucescu, a o stvorenim prilikama i iskoristenim izglednim sansama, ne treba diskutovati jer Mesi je tu statisticki troduplo bolji od C.Ronalda... Naravno da Ronalda ne mogu osporiti, niti mi je zelja (najiskrenije), smatram ga jednim od najboljih igraca danasnjice. Mesi i on su potpuno drugaciji tipovi igraca, svaki je na svoj nacin najbolji i zato uzivajmo u njihovim igrama dok su jos tu... A ako se bas dotaknemo statistike, evo to je suva statistika koja je jasna i precizna! Sportski pozdrav! (P.s nadam se da ce mi objaviti komentar, jer sam se stvarno potrudio da iznesem sve podatke)

22 8

omG

@sulendar - taj isti Mesi je dao vise golova od Ronalda najjacim ekipama Spanije, Engleske i Italije. A sto se reprezentacije tice, vise je dao golova protiv top 10 reprezentacija od Ronalda, koji puni Farska Ostrva, Letoniju, Andoru i albance ...

10 9

Neutralan Navijac

Neka mi neko kaze da li Ima boljieg fudbalera na svetu jednostavno najvise golova najvise asistencija mesi je daleko ispred svih

Odgovori 73 9

(ne)sportski novinar

Ja sam neutralan, nisam "fan" ni Mesija, ni Ronalda. Obojica su vanserijski igraci... Ali Mesi je nesto strasno, neverovatno neverovatan fudbaler!

66 3

.

vec ju je ispisao(istoriju)...

Odgovori 47 4

El Stekinjo

Jednostavno NAJBOLJI IKADA!!!

Odgovori 64 9

MsaaJR

Kakva legenda ovaj Suarez. Vise ne znam dal je majstor dal je smotan dal ga s*re...

Odgovori 51 0

Ostoja

I mene je bio počeo da nervira... Al je zver od gol igrača, uz to i majstor za asistencije...

37 1

Neutralac

I ja se iato zapitam hahahah :D

18 1

DrMr

ako je neko ponovio Inzagija, on je to ucinio. Izgleda tako smotano, ali uvek nekako umuva loptu u mrezu.

11 0

* Sva polja su obavezna

Solšer: Aleksis vam je kao boca kečapa

Solšer: Aleksis vam je kao boca kečapa

Solšer: Aleksis vam je kao boca kečapa

Pred utakmicu osmine finala FA Kupa protiv Čelsija menadžer Mančester Junajteda Ole Gunar Solšer je govorio o formi Aleksisa Sančeza koji nikako ne uspeva da se snađe ove sezone u ekipi sa "Old traforda".

KAT, PG, Janis? Čije zakucavanje je najbolje? (VIDEO)

KAT, PG, Janis? Čije zakucavanje je najbolje? (VIDEO)

KAT, PG, Janis? Čije zakucavanje je najbolje? (VIDEO)

U drugoj četvrtini Ol-star meča Janisovog i Lebronovog tima viđena su tri fenomenalna zakucavanja i to za svega minut i po. Najpre je briljirao Karl Entoni Tauns, svoje umeće je pokazao Pol Džordž, a Janis Adetokumbo je iskoristio fenomenalnu asistenciju o parket Stefa Karija.

Vanda: Nije nam namera da odemo iz Intera

Vanda: Nije nam namera da odemo iz Intera

Vanda: Nije nam namera da odemo iz Intera

Supruga i agent Maura Ikardija Vanda Nara poručuje da njen muž želi da ostane u Interu kao i da mu je veoma teško palo oduzimanje kapitenske trake. Iz Intera poručuju da nikada nisu sumnjali u Maura.

AEK osvojio FIBA Međunarodni kup

AEK osvojio FIBA Međunarodni kup

AEK osvojio FIBA Međunarodni kup

Grčki AEK je slavio protiv Flamenga u finalu Interkontinentalnog kupa 86:70 u Rio de Žaneiru.
Loading...