SK

Fudbal

19.01.2019 / 07.00

PL subota na SK: London se deli na dve boje

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Kornjačin vrač

Posto vidim neke komentare ko je jaci itd.. spanski klubovi su jaci od engleskih i u direktnim duelima bi Spanci pokidali, sto i pokazuju rezultati, ali jednostavno za gledanje Premijer liga nema konkurenciju i kao sto neko rece ljepse je pogledat mec Volverhempton - Lester, nego Real - Sevilja.

Odgovori 8 10

Nikola

Ne mora to da znaci, Spanski klubovi su vecinom Real i Barsa, dok sve ostalo je mnogo losije. Par duela u Evropi ne znaci nista, Lester je dobijao Sevilju dok su ovi bili u top 4. Drugo je igrati milion utakmica u ligi, nego par meceva u Evropi.

7 1

Citizen

Fulam bi dobio Atletiko A za ostale da I ne pricam. Sve lagano!!!

Odgovori 11 2

bili

Ne moraju Englezi nista da osvoje, ali su meni jedini zanimljivi za gledanje. Ukusi su razliciti.

Odgovori 32 1

Zeljo

Sto se mene tice spansku ligu mozete i da ukinete

Odgovori 24 3

Mali Radojica

Ko ne voli "Premier league" - ne voli ni ljude :)))

Odgovori 24 4

Vlada Canada

Poslednja 2 kola nema podkasta o Španskoj ligi.... danas derbi u Madridu.... O tome ni reči a o Arsenalu i Čelziju od ranog jutra ?

Odgovori 14 34

Tvoje Ime*

Zna se koja liga je br. 1

53 8

Stefkee

naravno, bolje je gledati Vulvsi vs Lester nego Real vs Sevilja

40 10

Rape

Tvoje ime ...ti sigurno imas cinjenice pa tako nesto kazes.Verovatno su sve trofeje poosvajali Englezi proteklih 10ak godina.Cuti I pokri se usima u pitanju je pristrasnost voditelja koji mahom svi navijaju za engleske klubove opste je poznato.

7 23

Zvizdoje

Pa zna se naravno. Primera pa 5 mesta prazno i dolaze ostale lige

3 31

Atl. Madrid

Sevilja bi pokidala i Arsenal i Celsi bez problema...

4 21

Vlada Canada

Merilo kvaliteta su osvojeni trofeji LŠ, LE i Superkup Evrope......

3 9

Kretenajic

merilo kvaliteta lige nisu uspesi pojedinih timova u Evropi, vec kvalitet svih timova u jednoj ligi. A tu la liga nije ni do kolena PL.

13 2

Rape

Kretenajic...kako mozes tako nesto lupiti.Trofeji nisu merodavni.Jok merodavna je lepota duplog pasa na 30 metara od gola.Koliko ti I onaj Don gluposti nalupate na ovom sajtu to je prosto neverovatno I sto je najgore nestajete.Po kom parameru tvrdis da je bilo koji klub bilji ili losiji.Barsa I Real su bolji od bilo kog kluba u PL.Atletiko ,Sevilja egal ili bolji od Arsenala,Celzija,....I zasto po kom parametru tvrdis da su Everton,Vest Hem,Bormut,Barnli ili bilo koji drugi Bolji od Valensije Betisa,Selte Ili Deportiva,Alavesa.Ne mozes tvrditi.Mozes dati misljenje a ono je jednostavno djoka jer pojma nemas.

1 5

* Sva polja su obavezna

Šok i neverica: Endru Lak se povlači iz NFL!

Šok i neverica: Endru Lak se povlači iz NFL!

Šok i neverica: Endru Lak se povlači iz NFL!

Posle najnovije povrede, ko zna koje u nizu, kvoterbek Indijanapolis Koltsa Endru Lak odlučio je da objavi povlačenje, što će i zvanično učiniti tokom dana.

Brazil: Pobede Gremija i Baije

Brazil: Pobede Gremija i Baije

Brazil: Pobede Gremija i Baije

Odigrane su prve dve utakmice 16. kola brazilske Serije A, a pobede su zabeležili Gremio i Baija protiv Atletiko Mineira i Atletiko Paranensea.

Letnji biatlon SP: Rastić 24. na svetu

Autor

Letnji biatlon SP: Rastić 24. na svetu

Letnji biatlon SP: Rastić 24. na svetu

Dobar rezultat na Svetskom prvenstvu u letnjem biatlonu u Raubiču ostvario je srpski reprezentativac Damir Rastić. On je u disciplini sprint, zauzeo 24. mesto a zaostatak za pobednikom trke Timofejem Lapšinom iz Koreje je minut i 16 sekundi.

Argentina: Prvenac Defense

Argentina: Prvenac Defense

Argentina: Prvenac Defense

Najprijatnije iznenađenje prošle sezone argentinske Superlige Defensa i Justicija uspela je da zabeleži prvu pobedu ove sezone, tek u četvrtom kolu i to na gostovanju Himnasiji minimalnim rezultatom.
Loading...