Ethan Miller/Getty Images

Košarka

20.01.2019 / 22.01

Divac: Trebalo je da biramo Luku? Pa navijajte za Dalas

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Žan Ž. Ruso

Ti si izabrao Beglija III i super. Slušaj, da sam ti ja vlasnik, odmah posle ovog drafta bih te s noge na nogu šutnuo iz kluba. Zasvagda! Zauvijek, neznalice obična... ej Bregli prije Dončića?! I tebi neko dade da se time baviš, sramota.

Odgovori 0 2

Dallas 77

Filozof, loš karakter, nikakav GM...Dončić i Bogdanović bi bili strašan tandem, birao je treći i propustio trejd sa Finiksom, Sakramento bi sa njima imao otvoren put ka plej- ofu !!!

Odgovori 4 8

Vlada

da je mogao da napravi trade sa Phoenixom, uzeli bi Ajtona sa prvog mesta bez razmisljanja i to niko ne bi smeo rec da im kaze obzirom na to kakve centre imaju...

3 0

Milano79

Pa i navijamo.

Odgovori 25 15

Histerija

Botovi odlepili načisto hahaha. Tražite od Ace da kupi Lebrona pravog, budžet ima. Dva krštena igrača niste stvorili u celoj istoriji ugašenog vam kluba. Jedno sportsko društvo bezbroj sportskih legendi a drugo društvo jednu iz Železnika.

Odgovori 22 46

Milano79

Kad popijes mleko za spavanje malo prelistaj google i wikipediu. Valjda toliko znas.

0 0

Ljubodrag Vukanovic

Ljudi sta vam je pa Divac je stekao ime i reputaciju u Crvenoj Zvezdi pa od njih otisao preko bare.

Odgovori 12 77

kontra

@Ljubodrag Vukanovic - Opet ti franjevac, koji pise “presudjivajte”:-) Idi prvo na dopunsku pa posle piskaraj:-)

41 8

King Kenny 7

Kretenajic pa sad i ovaj.

12 0

xyz

Koji si ti kralj... @hahaha

10 1

Ljubodrag Vukanovic

gde si kontra FRANJEVCU STARI nadji sebi klub pa prati vesti.Mani se ti pravopisa, ti u tvojoj lepoj ni neznas sta je to

1 0

Gani

Sve volite naše hahaha Igrač zvezde haha Lokaut ste zaboravili? Nije on bio igrač zvezde nego vam je pomogao par mečeva zbog sporta. A vašu staru zvezdu za koju je on odigrao par mečeva ste vi ugasili ko i ceo sport uostalom.

Odgovori 22 80

oxi

@Gani - Nije bio igrac Zvezde nego nam pomagao?:-) Auuu, nije ti lako franjevac.

70 8

oxi

“Zaboravio” novinar da je Vlade i bivsi igrac Crvene Zvezde:-)

Odgovori 70 10

manolito

@oxi - pa piše ti

7 11

oxi

@oxi - manolito@. Dodao:-)

46 1

Vlada

Realno, nisu birali Doncica, ne zato sto imaju puno igraca na pozicijama 1 i 2 (mada Luku iz potpuno meni nepoznatih razloga guraju na 3jku), nego ga nisu birali jer su pretanki na pozicijama 4 i 5. Zato je biran Beigli. A pri tom mozete da pricate sta hocete o njemu, on kad malo dotera odbranu i ojaca glavu i telo ima da bude zver, to svako ko prati kosarku moze da vidi a ne Vlade koji je neverovatno kosarkaski inteligentan. Dakle Doncic bi svakako izbacio nekog iz rotacije od bekova i niskih krila i bio tu prvi izbor na poziciji 3 ili 2 ali bi pod kosem duvala promaja i dalje. Ovako su doveli Beglija i skok je znacajno popravljen, to se odmah vidi...

Odgovori 39 13

Miroslav

Ne moze Doncic da se poredi sa drugim pocetnicima.On je odigrao nekoliko profesionalnih sezona u Realu,a igrao je i u reprezentaciji.Drugi igraci su dosli iz juniorske konkurencije u NBA.U prvoj godini,to je velika prednost za Doncica.Videcemo za 2-3 godine ko ce gde da bude.

Odgovori 59 20

Vukasin

To je potpuno tacno. Ali moras priznati da ce imati sjajnu karijeru cak i da ostane na ovome sto pruza trenutno. Mislim da u narednih 5-7 godina moze da ima 25ppg+. Svako zeli takvog igraca, realno. Sad ta poredjenja sa superzvezdama, to vec nije kosarka...

12 0

U2

Tipicno srpski nece da prizna ono sto svako vidi.Doncic ce ispisat historiju ako ga povrede zaobidju a on veli da su dobro birali na draftu.

Odgovori 61 159

Istina

Kazes tipicno srpski a onda kazes kako ce Srbin ispisati istoriju. Komentar ti je kontradiktoran.

91 18

Vlada

@Istorija, nije kontradiktoran nego ti ne znas da citas

23 27

��

Ima logike. Bagley je bio jedan od najboljih igraca NCAA dok na pleju imaju Foxa cije sposobnosti ne bi dosle do izrazaja pored Doncica, jer su obojica dominantni sa loptom u rukama. Iz istog razloga Denis Smith i Doncic nisu komplementarni. Uz pravilan razvoj i vecu minutazu mislim da ce potez Divca biti odobren.

Odgovori 123 38

Andy

Ne brini Vlade. Navijacu za Dallas.

Odgovori 59 110

* Sva polja su obavezna

Novak 3-0 sa glavoboljom, kako je Federer ono uspeo?

Autor

Novak 3-0 sa glavoboljom, kako je Federer ono uspeo?

Novak 3-0 sa glavoboljom, kako je Federer ono uspeo?

Biće Novak Đoković na Rodžera Federera po 50. put – na suprotne načine su do tog okršaja stigli, ali u četvrtak uveče čeka nas novi spektakl.

Srbija - Rusija na startu kvalifikacija za OI u Đeru

Srbija - Rusija na startu kvalifikacija za OI u Đeru

Srbija - Rusija na startu kvalifikacija za OI u Đeru

Ženska rukometna reprezentacija Srbije igraće protiv Rusije u prvom kolu kvalifikacija za Olimpijske igre, koje će se od 20. do 22. marta odigrati u mađarskom Đeru.

Produžio ugovor: Vinjales ostaje u Jamahi do 2022.

Produžio ugovor: Vinjales ostaje u Jamahi do 2022.

Produžio ugovor: Vinjales ostaje u Jamahi do 2022.

Španski motociklista Maverik Vinjales produžio je ugovor sa Jamahom do kraja sezone 2022. godine.

Đoković: Poštujem RF, ali ovo je moj omiljeni teren

Đoković: Poštujem RF, ali ovo je moj omiljeni teren

Đoković: Poštujem RF, ali ovo je moj omiljeni teren

Drugi teniser sveta Novak Đoković istakao je da sa mnogo samopouzdanaja dočekuje polufinale Australijan Opena protiv Rodžera Federera.
Loading...