Pool, Getty Images Sport

Košarka

11.02.2019 / 12.29

Musa blista u G ligi - kada će dobiti šansu u Netsima?

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Dejanovic Slavisa

G- liga G- klasa igrača

Odgovori 12 10

..meks

Pa nista bolji nisu ni onaj kuruks a ni onaj pinson a igraju pogotovo onaj kuruks, realno i on treba dobiti sansu.

Odgovori 9 3

Davor

Kad skontas da G-ligu zovu razvojna liga, a razlika izmedju NBA i G-lige je ogromna, rijetki igraci uspiju se razviti da budu spremni za NBA, ali ovaj decko treba da dobije sansu jer stvarno ima potencijal da bude solidan igrac u NBA ligi

Odgovori 56 3

Ja

Pre okruglo 3 godine tj 2016...turnir evrolige za juniore u zelezniku..on da 40 poena starijoj generaciji sa 17 godina..pitam ga pa kako to radis tako lako on kaze "samo vjera u sebe"...bravo momak

Odgovori 55 2

* Sva polja su obavezna

Handanović: Bolno je, ali sezona se ovde ne završava

Handanović: Bolno je, ali sezona se ovde ne završava

Handanović: Bolno je, ali sezona se ovde ne završava

Golman Intera Samir Handanović žali zbog eliminacije iz Lige Šampiona, ali svestan je da njegovu ekipu očekuju novi izazovi.

Dabl-dabl Jokića nedovoljan, Fila perfektna kod kuće

Dabl-dabl Jokića nedovoljan, Fila perfektna kod kuće

Dabl-dabl Jokića nedovoljan, Fila perfektna kod kuće

Ekipa Denvera izgubila je u NBA duelu od Filadelfije rezultatom 97:92.

Murinjo o 2:7: Zabranio sam gledanje tog snimka...

Murinjo o 2:7: Zabranio sam gledanje tog snimka...

Murinjo o 2:7: Zabranio sam gledanje tog snimka...

Totenhem gostuje Bajernu u poslednjem kolu Lige Šampiona, a Spurse još progoni težak poraz iz prvog meča pred svojim navijačima.

Lampard upozorava: Ne smemo ovako u narednoj fazi...

Lampard upozorava: Ne smemo ovako u narednoj fazi...

Lampard upozorava: Ne smemo ovako u narednoj fazi...

Čelsi je pobedom protiv Lila obezbedio plasman u narednu rundu Lige Šampona, a menadžer Frenk Lampard bio je samo delimično zadovoljan.
Loading...