SK

Fudbal

11.02.2019 / 15.34

"Znao sam da Ronaldo odlazi, morao sam da lažem"

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Džemail Murić

Jeste bio jedan od najboljih levih bekova što su igrali fudbal, ali daleko da je najbolji. Stom je učestvovao u debaklu Brazila od Nemacke, znaci da je potucen do kolena, a odbrambeni je igrač. Sto se ove sezone tiče lično je priznao da nije na nivou od prošlih sezona, a ja bih dodao da je od standardnih igrača od lani, on najgori. Direktan krivac za nekoliko poraza koji mogu da ih koštaju titule. Zasluženo je data prilika Regulionu i on je koristi na pravi način. Zadnji i pravi čas da se zaradi na Marselu je ova sezona.

Odgovori 38 4

Jack Shepard

Mika A Roberto Karlos Đakinto Faketi ...Junior Ga Gama...Filip Lam

Odgovori 11 3

Emir

Druze Lahm je desni bek ipak. A Roberto Carlos je broj jedan,slazem se.

12 2

Mika

Najbolji levi bek koji je igrao fudbal...

Odgovori 26 36

Alonzo Haris

Roberto Karlos mi prvi pade na pamet

20 4

Бања Лука Р. Српска

Роберто Карлос, Алба, Лизеразу итд. Класе за овог.

5 28

Wtf

Alba kaze hahahahaha ... Kakav Alba covece Marselo za njega izmislio fudbal, sto se tice roberta carlosa on jeste bolji

31 1

LaJK

Alba ahhahahahahaaha daj covece ne brukaj se!

14 1

Marko Zivkovic

Kazes Alba ??? E ajde nemoj vise da gledas fudbal .. Ucini uslugu sebi .. npr ja ne pratim bejzbol,nemam pojma o njemu nista , isto mozes i ti tako fudbal ..

6 0

Za Žgaravicu Šefe...

Ko beše Ronaldo? Neki fudballer, ili...?

Odgovori 6 78

Zippy

Ko si ti?

23 0

Marko Zivkovic

Jedan od najboljih fudbalera ikada .. odkud ti na vesti iz fudbala ? Obzirom da si prvi put cuo za ovaj sport ocigledno ..

5 0

Viola

Pa sad i ti lažeš...

Odgovori 43 1

Jack Shepard

Ode i ti

Odgovori 41 0

* Sva polja su obavezna

Šok i neverica: Endru Lak se povlači iz NFL!

Šok i neverica: Endru Lak se povlači iz NFL!

Šok i neverica: Endru Lak se povlači iz NFL!

Posle najnovije povrede, ko zna koje u nizu, kvoterbek Indijanapolis Koltsa Endru Lak odlučio je da objavi povlačenje, što će i zvanično učiniti tokom dana.

Brazil: Pobede Gremija i Baije

Brazil: Pobede Gremija i Baije

Brazil: Pobede Gremija i Baije

Odigrane su prve dve utakmice 16. kola brazilske Serije A, a pobede su zabeležili Gremio i Baija protiv Atletiko Mineira i Atletiko Paranensea.

Letnji biatlon SP: Rastić 24. na svetu

Autor

Letnji biatlon SP: Rastić 24. na svetu

Letnji biatlon SP: Rastić 24. na svetu

Dobar rezultat na Svetskom prvenstvu u letnjem biatlonu u Raubiču ostvario je srpski reprezentativac Damir Rastić. On je u disciplini sprint, zauzeo 24. mesto a zaostatak za pobednikom trke Timofejem Lapšinom iz Koreje je minut i 16 sekundi.

Argentina: Prvenac Defense

Argentina: Prvenac Defense

Argentina: Prvenac Defense

Najprijatnije iznenađenje prošle sezone argentinske Superlige Defensa i Justicija uspela je da zabeleži prvu pobedu ove sezone, tek u četvrtom kolu i to na gostovanju Himnasiji minimalnim rezultatom.
Loading...