Getty Images / Christopher Lee

Fudbal

15.03.2019 / 13.25

Jović na "svoje", Napoli - Arsenal, zicer za Čelsi

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Blue Eyes

Arsenal celzi valencia frankfurt ako neko hoce pare da ne bude da nisam rekao... ekekek

Odgovori 6 0

lignjoslav pipak

ManU-da pomno pratis fudbal znao bi koji plavci.

Odgovori 11 1

Zoran Brdaric

Imace Benfika problema da prodje l,Celzi i Valensija lagano prolaze samo se ne zna sta ce biti Napoli Arsenal to je isto zeznuto bez favorita

Odgovori 10 2

lignjoslav pipak

alexis 7 fan -ako slavija prodje celsi dobice i arsenal u finalu , a sledece godine osvajaju i ligu sampiona. celsi -napoli finale i dobijaju plavci.

Odgovori 7 16

ManU

@lignjoslav pipak - Koji plavci? Na nebesko plave mislis !

4 7

ALEXIS 7 FAN

Prolaze: arsenal,valencia,benfica i slavija finale arsenal-benfica.

Odgovori 9 24

Randjelovic222

ti si neki duhoviti ovde?

7 5

Cao Urke

@ALEXIS 7 FAN - Frankfurt osvajs

7 3

Cenzura i na SK

Sedi,jedan!

4 2

Томаш

Neće Čelzi baš tako lako proći sa Slavijom. Na Ajntraht kuću čovek može da stavi.

Odgovori 4 18

Makaveli The Don

ahaha nemoj da se zanosis te ekipe su 2-3 klase ispod Celzija....

10 6

Bexden

Arsenal moze da dobro je napoli. Kvalitetniji je arsenal

Odgovori 15 27

Neutralan Navijac

arsenal kvalitetniji? Ne bih rekao

16 12

Brčak

Kao fan premier lige poželjno finale Arsenal - Chelsea

Odgovori 35 25

Blue Boy

Otvoren put do finala i najbolji moguci scenario za Celsi,ovo mora da se iskoristi i u PL i u LE

Odgovori 44 8

Solskjer

Napisa lepo sinoc neko da Celzi sigurno izvlaci Slaviju

27 0

Logitech

Ej bre kako Napoli igra u cetvrtfinalu kad su popili 3 gola od malog Salzburga sinoc? Uefa reaguj!

Odgovori 1 55

Tcp

procitaj pravila pa onda komentarisi

14 1

Atl. Madrid

Čelsija baš hoće žreb. Mađari, Grci, Belorusi, Šveđani i sad Česi. Nisu igrali ni sa jednim timom iz top10 liga Evrope... Napoli-Valensija i Frankfurt-Čelsi u polufinalu.

Odgovori 45 16

Omg

isto kao sto je i atletiko u polufinalu sa ajaksom 🤣

11 0

Kyrie Irving

Napoli, Viljareal, Ajntraht i Celzi.

Odgovori 11 19

Makaveli The Don

Fenomenalno Celzi ima gotovo siguran put do finala......

Odgovori 28 11

Logitech

Nema, izbacice ih Valensija.

9 27

Blue Boy

@Logitech Celsi se i ne ukrsta s Valensijom nego sa Benfikom ili Frankfurtom A i Valensija ce ispasti od Viljareala svakako,nazor su prosli Krasnodar,ni sami ne znaju kako

17 4

Kg

@ Logitech Hahahahahhahahaha, zalutali u LE a ne da izbace bilo koga...

4 2

Tapa Jones

LOGITECH Имaм једaн предлoг дo SK, да првo пoстaви пaр питaњa кoриснику, пa тек oндa дa му дoзвoли дa кoментaрише.

14 1

* Sva polja su obavezna

Đorđević: Igrali smo pogrešno u drugom poluvremenu

Đorđević: Igrali smo pogrešno u drugom poluvremenu

Đorđević: Igrali smo pogrešno u drugom poluvremenu

Selektor košarkaša Srbije Aleksandar Đorđević istakao je da ekipa mora još da podigne formu uoči početka Svetskog prvenstva u Kini.

Simonović: Imamo vremena za analizu

Simonović: Imamo vremena za analizu

Simonović: Imamo vremena za analizu

Srpski košarkaš Marko Simonović rekao je posle pobede protiv Italije na pripremnom turniru u Kini pre početak Svetskog prvenstva da je utakmica bila dobra, kakvu su Orlovi i očekivali.

Uživo: Terzić kombinuje, Srbiji i drugi set

Uživo: Terzić kombinuje, Srbiji i drugi set

Uživo: Terzić kombinuje, Srbiji i drugi set

Odbojkašice Srbije igraju protiv Finske meč prvog kola A grupe Evropskog prvenstva.

FP Moto 2: Navaro za istoriju

FP Moto 2: Navaro za istoriju

FP Moto 2: Navaro za istoriju

Najbrži na prvom treningu pred Veliku nagradu Velike Britanije bio je Fabio di Đanantonio na Spid apu, dok je na drugom sjajnu vožnju imao njegov timski kolega Horhe Navaro.
Loading...