Al Bello/Getty Images

Tenis

15.03.2019 / 23.57

Nadalu pred RF pripao mukotrpan maraton sa Hačanovim

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Danko

Meč u 2 seta nije maraton.

Odgovori 5 2

Daljinski

@Danko - Ali meč koji traje skoro 2 i po sata,a odigrana su samo 2 seta,onda taj meč jeste maraton

4 4

Rossi

Nema Mačora, miševi kolo vode! Neka malo...

Odgovori 6 12

Ivan

Sutra ce ga Roger sazvakati

Odgovori 15 16

Dadal

Kaži dedi da prethodno skine protezu!!!

8 7

Jafica

Rafa je pokazao da je najveci borac,svaka cast Rafa veliki si. Od pocetka se videlo da ima problem sa desnim koleno, upitno je da li ce sutra igrati,cak i Monte Karlo,pocinje za mesec dana cak je i on upitan,sto je bas steta.

Odgovori 20 10

peki

@Jafica - “oporavice” se za MK, ne sumnjamo

3 3

Sena

Ovo baš nevalja. Ko zna koliko još će biti prilike da gledamo prave klasike, uopšte je bilo malo dobrog tenisa na IV. Da bar ima dan pauze, ali ko zna možda će se Rafa nekako skrpiti i da će biti dobar meč.

Odgovori 13 8

Glumac

Razbit ce ga Roger

Odgovori 8 16

milan

Nažalost sutra nećemo gledati dobar meč

Odgovori 20 7

Sunday

Јел има неке шансе да гладамо Нолета са Фоњинијем у полуфиналу дублова? Хвала на разумњвању, спортски поздрав!

Odgovori 13 2

Indian Wells

Nema, nigdje ne prenose, a Visko rece da ce biti. Nista mi nije jasno.

12 0

Jok

Nema, Novak ovde ne služi za gledanje nego za pljuckanje!

4 3

Indijanac

Šteta pa je povređen,inače bi deda video svog Boga

Odgovori 24 30

Seviljista

@Indijanac - To znaci da nece igrati? Pih... Ja se ponadao jos jednom klasiku...

5 15

Indijanac

@Indijanac - Seviljista-Teško da budem iskren.Bolje da se odmara do Monte Carla.Svakako je dokazao da je i dalje doktor na betonu

5 26

THE FINAL CUT

Није Надал имао проблем са коленом само на почетку другог сета, видело се од првог гема да је чудно нешто, само што коментатор није помињао ништа. Постао је очигледан током другог сета и чудно је да је победио Рафа. Тешко да ће бити 100% спреман сутра...

Odgovori 22 2

Ccc

Jako naporan mec bas me zanima kako ce sutra Rafa izgledati na terenu... jos jedan teniski klasik nazalost nece ih biiti jos puno sigurno obojica se blize kraju karijera 😕

Odgovori 13 3

Tomaš

Nadal nema sanse igra u 2020 god

Odgovori 6 8

Indian Wells

Ocekujem da nece ni igrati sutrasnje polufinale zbog te povrede nazalost.

Odgovori 24 2

Iw

Bravo Nadke !

Odgovori 14 3

Greatness

Nema on šta da traži povrijeđen protiv Federera...

Odgovori 12 8

* Sva polja su obavezna

Endesa: Pešićeva Barsa i dalje u borbi za prvo mesto

Endesa: Pešićeva Barsa i dalje u borbi za prvo mesto

Endesa: Pešićeva Barsa i dalje u borbi za prvo mesto

Barselona je slavila u 33. kolu španske košarkaške lige protiv San Sebastijana 88:71, dok su trijumfe u nedelju ostvarili i Gran Kanarija i Estudijantes.

Nula Kijeva i Sampdorije u Veroni

Nula Kijeva i Sampdorije u Veroni

Nula Kijeva i Sampdorije u Veroni

Ekipe Kijeva i Sampdorije su remizirale 0:0 u prvom nedeljnom meču u italijanskoj Seriji A u okviru 37. kola.

Pliškovoj titula u Rimu i skok na drugo mesto WTA liste

Pliškovoj titula u Rimu i skok na drugo mesto WTA liste

Pliškovoj titula u Rimu i skok na drugo mesto WTA liste

Karolina Pliškova nova je šampionka turnira u Rimu! Čehinja je u finalu na Foro Italiku savladala Džoanu Kontu sa 6:3, 6:4.

Markes dominantan u Le Manu ispred Dukatijevaca

Markes dominantan u Le Manu ispred Dukatijevaca

Markes dominantan u Le Manu ispred Dukatijevaca

Mark Markes slavio je na Velikoj nagradi Francuske u Le Manu u MotoGP šampionatu. Drugi je bio Andrea Doviciozo, treći Danilo Petrući. Džek Miler iz Pramak Dukatija je bio četvrti, a Valentino Rosi peti.
Loading...