Getty Images/Bryn Lennon

Automoto

29.03.2019 / 16.09

Dovi najbrži na Markesovom terenu

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Myckey

Nisam imao nameru vređanja samo humor da se osvezimo

Odgovori 3 4

Myckey

Eh pa dobro ajd sad da unesemo malo sale i humora u ovo nije bila namera da se neko uvredi. Ali sutra ćemo razmeniti komentare ali odgovorno i činjenično

Odgovori 2 4

Ivan

Mozda je uzo pol ali.nece pobedu

Odgovori 4 3

Miodrag

Nece nece...

5 4

Darko 75

Umetnice, pajser je za razbijanje betona.. a HEBLI za demontiranje guma. Gume se montiraju i demontiraju. A dal je box ili boks uvek se uhvatis za moj. Pa citaj ostale poruke, komentarises VR 46, mene i Sampinjona. A sad ovaj tvoj poltron moze da dobije pajser, da se poigra malo.

Odgovori 5 5

Myckey

Duhovito na Miodragov komentar " i samo kad je u box". Pa ajd sad nije loše imati pajsera u svojoj navijackoj grupi ponekad i pajser služi za nešto npr da se skine guma i sl ali bitno da je na pravoj strani poz za sve Vr 46

Odgovori 3 7

Myckey

Duhovito. ...

Odgovori 3 4

Stefan Tripkovic

Dovi do titule 😁

Odgovori 1 9

Miodrag

Pa tako ce i biti...do same titule...imace tu cast da prvi cestita Markezu...biće do njega...

3 4

Darko 75

Gorane, Masimo,Igore Sampinjone i ostali verni navijaci KRALJA MOTOGP-a, sto obracate paznju na ove mrave, izivajte dok samo gledate legendu VR46 pa i kad je samo u box dobija vise aplauza od publike nego pojedinci kad su na postolje.

Odgovori 16 7

Miodrag

...i samo kad je u boks...

7 13

Darko 75

Neko je bolestan tih zadnjih 10 al to ozbiljno. Odakle se mravi vise pojavljujete.

Odgovori 6 6

Nebojsa M

Markez vozijo sa starim gumama

Odgovori 7 30

Dejan Planincevic

A ti nisi IŠAJO u školicu?

10 3

Massimoo

Ajde sada Honda,Miodrag,Lorenzo,Marquez..ulozite zalbu na Ducati motor...

Odgovori 26 20

Milos

@Massimoo - na prvih 6 motora...

6 7

SNIKERS

Jao sta bih dao da Dovi osvoji titulu

Odgovori 34 22

roky

ako vec ne moze Rosi, napred Dovi.....

9 9

Miodrag

...i on bi veruj ali tata igre mora ove sezone na LEVEL 8 ...

9 15

Darko 75

Auu pa sta bi ovo, MM sa mekom gumom 7 desetinki.. sad ce opet zalba.

Odgovori 24 16

Kaokakao

Bila trka? Ko je slavio?

7 15

Zadnjih 10 godina

Bolestan si.Markeza nece dvogledom videti.

11 11

Djolenberg

U koliko pocinje trka u nedelju? Moto 1,2 i Gp?

Odgovori 4 4

PANTA MM93

u 20 oo sk2

2 7

Darko 75

MVK12 raspitivao si se za najboljeg prijatelja. Cini mi se da je tu, vikend je pa su ga pustili.

Odgovori 10 4

MVK12

Polupanko nas hehe

5 6

Miodrag

Dobar je kad pogledas koliko godina ima i svake sledece godine ce vam biti još sporiji i još bolji...a klinci nek voze krsine i nek cekaju da se on seti da bi mozda mogao da oslobodi mesto za nekog od njih pre nego sto i oni ne prestare...

Odgovori 14 26

Miogard

Uh sto si se ti zabrinuo za mlade vozace, nemoj da nam se nasekiras. Brines ti za Mrava, znas da dok je Rosi na stazi niko ne spava mirno. Evo dace im motor. Svoj. SKY VR 46.

18 12

Massimoo

tebi je VR46 opsesija,nocu se budis obliven znojem,kako je Doktor sa preko 40god brzi od klinaca....nema tebi leka,moras da priznas sebi,Doktor je najbolji i jedan jedini.

28 8

Zigi

Miodraže tebi nema pomoci, zlostavljas ljude ovde sa svojim komentarima, ni jedan komentar nisi napisao da ima ikakvog smisla, samo pljujes po Rossiju, kako vise imas volje

14 6

Darko 75

Rosi kao i uvek,covek nedelje. Nego ko je najbolji u moto 2 nisam gledao.

Odgovori 27 10

PANTA MM93

SUROVO I BRUTALNO TAKO ĆE BITI I U NEDELJU. VAMOS 93

Odgovori 20 30

qatar

Ok,opet Honda dominira,ali trka je ziva stvar,setimo se samo prosle godine i Argentine! Haos u reziji MM!!!

Odgovori 12 25

Proveri obavezno

Manje vise je tako deluje da jedino markez moze samo sebe da ugrozi 2017 je pao u drugom trecem krugu, a imao je sekund prednosti. Ocekujem I dobar Suzuki I yamahu, naravno mislim da je I dalje markez glavni favorit

12 12

Miodrag

Bolje da se ne prisecate te oluje na stazi...lakse ce vam biti...

13 24

Igor Durkovic

Forzza Valeeee

Odgovori 34 15

kikindski zorz papadubi

Ljudi, pogledajte Zarka, do polovine sezone ubedjen sam da ce iznenadiiti pola sveta! 3 jamahe u prvih 10, za Vinjalesa nemam reci. Dovi sigurno i lagano vata tempo za nedelju. Trka obećava. Pozdrav svim ljubiteljima MotoGP-ija.

Odgovori 43 2

AM

Voleo bih da si u pravu ali Zarko je vozio meke gume i napred i pozadi. Tesko da ce moci trku da izveze na njima.

5 12

Miodrag

Tri izuzetno spore i nekonkutentne Yamahe sa teskim radilicama i malom krajnjom brzinom...

9 24

Miodrag

Sad ce oboleli 95 da nam objasni kako je Rosi odvezao marstralno a da mi to ne kapiramo i ds jebto što je sekundu sporiji super za njegove godine...a onda ce isti on kao gljiva 93 da nam lepo objasi kako je Rosi vozac za nedelju...a u nedelju ce da navija za Dovija...

Odgovori 15 31

Goran NS

opsednut si Rosijem ... kako se vise ne umoris od pametovanja?

37 10

nelio

@Miodrag - dobar je Rossi kada pogledamo koliko godina ima!

25 6

AM

Cestitao bih svakome ko nije zaspao u toku prenosa. Mislim da SK treba da najavi kada ce onaj covek sam da vodi MotoGP da gledaoc vidi sa lekarom ili farmaceutom koje su nezeljene posledice, jer onam coveku je drugo ime BENSENDIN

Odgovori 20 12

Marko

Srđan je u Bahreinu tako da ga neće biti ovog vikenda

18 0

Miodrag

Loš vikend za Honde...

Odgovori 12 18

* Sva polja su obavezna

Grejemova partija karijere za pobedu Hornetsa

Autor

Grejemova partija karijere za pobedu Hornetsa

Grejemova partija karijere za pobedu Hornetsa

Devonte Grejem predvodio je Hornetse do pobede u Bruklinu uz 40 poena postignutih za rekord karijere. Dodao je na to i po per skokova i asistencija, a od 40 poena postigao je sedam trojki.

Novo veče Hardenove magije

Autor

Novo veče Hardenove magije

Novo veče Hardenove magije

Četvrti put ove sezone, a 22. u karijeri Džejms Harden je meč završio sa više od 50 poena. Samo trojica igrača postizala su u istoriji 50+ poeana protiv najmanje 15 timova - Majkl Džordan, Kobi Brajant i Džejms Harden.

Derbi Istoka pripao Kapitalsima, Avelanš siguran

Autor

Derbi Istoka pripao Kapitalsima, Avelanš siguran

Derbi Istoka pripao Kapitalsima, Avelanš siguran

Tri meča odigrana su u NHL u noći između srede i četvrtka, a pobede su slavili Vašington Kapitalsi, Montreal Kanedijensi i Kolorado Avelanš.

Bogdanova trojka u finišu za pobedu Kingsa

Autor

Bogdanova trojka u finišu za pobedu Kingsa

Bogdanova trojka u finišu za pobedu Kingsa

Bogdan Bogdanović doneo je trojkom u finišu meča pobedu Sakramentu protiv Oklahome.
Loading...