Gray Mortimore/Getty Images

Košarka

31.03.2019 / 00.41

Lazić: Nedostajali nam Reglend i Perperoglu

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Srpska Sparta 1

Glave gore šampioni i u subotu pokidajte to - SVI U PIONIR! NBAPRED ZVEZDO SVETINjO!

Odgovori 2 2

Rex

A da ti das nekad neki kos,sramota bek sa dva kosa po utakmici, bez obzira na defanzivne karaktereistike !!!

Odgovori 13 12

C

Kapitenu dragi idi iznajmi salu (platice ti klub ako nemas para) i sutiraj trojke po ceo dan, jer je to jedini segment koji ti je ostao na koncu da visi od tvog kosarkaskog umeća...

Odgovori 9 12

Lazar

Hvala tebi za sve, ali poslednje dve godine nisi svoj. Nikakav ucinak u odbrani, a za napad je suvisno pricati.

Odgovori 22 12

Valle

A ti bolje da nisi ni igrao

Odgovori 13 18

GGMU

Koliko ja znam Peperoglu je igrao

Odgovori 17 20

Premijer Liga

Ma misli Lazic da je Perperoglu izbacen iz ritma navodnim faulovima. Hoce da kaze kako su ih sudije pokrale 🤣

4 3

Toza

jeste dok ga expresno nisu iskljucili, isto kao i Berona sa nekim smesim licnim greskama. Sve u svemu sudije su rutinski odradile svoj deo posla u korist franjevaca

15 6

JA.CZ.

Е у томе и.јесте фазон што сад морате. А то код вас ове године ни једанпут није прошло. Вечерас је била шанса да играте опуштено и да добијете. Али ви сте се сад уплашили победе. Увек вам нешто фали, а тренер по највише.

Odgovori 19 13

* Sva polja su obavezna

Srbin je već 30 godina svetski rekorder

Srbin je već 30 godina svetski rekorder

Srbin je već 30 godina svetski rekorder

Imala je Srbija mnogo vrhunskih atletičara, osvajača medalja sa velikih takmičenja, ali samo jedan je svetski rekorder i to već punih 30 godina - Dragutin Topić.

Ahmetović srušio "svoje" i obradovao Vinka Marinovića

Ahmetović srušio "svoje" i obradovao Vinka Marinovića

Ahmetović srušio "svoje" i obradovao Vinka Marinovića

Sarajevo je ostvarilo prvu pobedu na Koševu savladavši ekipu Tuzla Siti 1:0 u trećem kolu Premijer lige BiH.

Kako je igrač Dortmunda ovo uspeo da promaši? (VIDEO)

Kako je igrač Dortmunda ovo uspeo da promaši? (VIDEO)

Kako je igrač Dortmunda ovo uspeo da promaši? (VIDEO)

Devetnaestogodišnji fudbaler Borusije Dortmund Emanuel Feraj obrukao se u prijateljskom meču protiv Altaha. Milioneri su slavili sa 6:0, a mladi Holanđanin je promašio iz pozicije iz koje to skoro da nije moguće.

Montana: Biće uvek skeptika, ali verujem u Brejdija

Montana: Biće uvek skeptika, ali verujem u Brejdija

Montana: Biće uvek skeptika, ali verujem u Brejdija

Glavna priča između dve sezone je odlazak Toma Brejdija iz Nju Ingland Petriotsa u Tampa Bej Bakanirse. Mnogi su izvukli paralelu sa legendarnim Džoom Montanom, koji je u smiraju karijere otišao iz San Franciska u Kanzas Siti.
Loading...