Getty images/Ronald Martinez

Košarka

13.04.2019 / 21.46

Volton na korak do klupe Kingsa

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Remember

Ja vodim u kafanu ako ovaj udje u playoff 😆

Odgovori 11 0

Miroslav

Meni licno ocekivana vest.Kada sam pre par dana procitao da su kandidati Mesina,Vilijams i Volton,znao sam da Divac njega cilja.Sakramento ima brze igrace,Volton forsira brzu igru,to bi moglo da daje dobre rezultate.

Odgovori 14 1

USSR

ESPN potvrdio ovu vest...

Odgovori 14 0

Kakocemolakocemo

Luk volton je najtalentovaniji nba trener, u rekordnoj nba sezoni golden stejta on je vodio 50 ak utakmica dok je ker bio na bolovanju i odlicno je to radio on je licno zasluzan za proboj drejmonda grina a sad sto mu u lejkersima dobedose lebrona pa ne moze kad srlja da ga stavi na klupu to je vec druga stvar... Sa kingsima ce napraviti plej off ucinak vec sledece sezone evo vidjecete

Odgovori 32 7

Za

Retko pametan komentar dobi čovek minuse hahaha botovi nepismeni

20 1

Krcko

Potpisali su ga zvanicno cudi me da jos nije objavljeno. Volton je odlican trener u lejkersima prosto nije imao priliku da pokaze sta zna sto zbog Lenaduvenka sto zbog samih lejkersa koji su nudili celu ekipu i naravno da nece ljudi da igraju. U prvom delu pre cele te price bili su cak i treci. Voli brzu kosarku sto Sakramentu odgovara iskreno licno bih ostavio Jajgera jos sezonu jer su i njega poremetili naglom izmenom sastava,ali valjda znaju sta rade.

Odgovori 14 6

Aleksandar

Da, da u pravu si a dve sezone pre toga nije uspeo da izbori plejj off zbog toga sto su nudili igrace i sto nije imao Lebrona ???? Cinjenica je da dok je Lebron igrao u prvom delu sezone Lejkersi su bili cetvrti od kako se on povredio oni su poceli da gube prema tome prestanite da lupate o Lebronu, nisam njegov fan ali covek radi opasan posao!

10 9

Krcko

Ja nigde nisam pomenuo da je on los igrac vec los uticaj na ekipu. Njemu uvek nesto smeta,svi su protiv njega,nema sa kim da igra, nikad nije imao postovanja za saigrace i to je cinjenica.Jel izjavio one godine kad su preokrenuli finale da nema sa kim da igra tj.da su mu saigraci jako losi o bam ode mu irving sledece sezone i kao iznenadili su se. A jesi upravu za prethodne sezone posto su Lejkerai imali tim realno bolji od gswa trebalo je prsten da uzmu lagano. Po tvojoj logici stvari Kokoskov je los trener?

1 0

Novosadjanin 021

Ju, pa kako ovo sad da uradi 😶😶😶

Odgovori 2 2

stop

Otpustiti Jegera nakon realno odlicnu sezonu i postaviti Voltona, to mi je pomalo smesno!!!

Odgovori 28 4

Milanče

Potvrđeno

Odgovori 24 2

Miloš XI

Gotovo je. Luk Volton je novi trener Sakramenta.

Odgovori 24 0

Nba

Nista bolji nije od predhodnog trenera..Isti fazon furaju cak je kada pogledas kraj sezone Jejger uspesniji bio sa Kingsima... Nadam se da grese sa ovom informaciom..

Odgovori 37 3

Ju

E moj Vlade pa gde ovog luzera ??

Odgovori 18 16

* Sva polja su obavezna

Zvanično: Završena sezona kod žena u Engleskoj

Zvanično: Završena sezona kod žena u Engleskoj

Zvanično: Završena sezona kod žena u Engleskoj

Superliga i Čempionšip, dva najjača ranga ženskog fudbala u Engleskoj, zvanično su obustavljena kad je reč o sezoni 2019/20. zbog pandemije koronavirusa.

Novak: Zverev u Beogradu, nisam zvao Rafu i Rodžera

Novak: Zverev u Beogradu, nisam zvao Rafu i Rodžera

Novak: Zverev u Beogradu, nisam zvao Rafu i Rodžera

Novak Đoković najavio je da će pored Dominika Tima i Grigora Dimitrova na turniru "Adria Tour" učestvovati i Aleksandar Zverev, te da će priliku dobiti i mladi i lošije rangirani igrači iz regiona.

ELPA zadovoljna, Datome ponosan zbog odluke

Autor

ELPA zadovoljna, Datome ponosan zbog odluke

ELPA zadovoljna, Datome ponosan zbog odluke

Udruženje košarkaša Evrolige pozdravilo je odluku o otkazivanju sezone koju je u ponedeljak donela Evroliga.

Vujošević za SK: Apsolutno nepravedno prema Partizanu

Vujošević za SK: Apsolutno nepravedno prema Partizanu

Vujošević za SK: Apsolutno nepravedno prema Partizanu

Legendarni trener Partizana Duško Vujošević kaže za Sport klub da nije iznenađen odlukom Evrolige da istih 18 klubova kao ove sezone igraju elitno takmičenje i naredne.
Loading...