Gray Mortimore/Getty Images

Košarka

18.04.2019 / 19.44

Tomić: Neću kao kolega, hoću koncentraciju kod igrača

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

FMP u srcu

Tomo ti si nas ponos. Nasi huligani su primer srpbstva, i mnogo smo opasni

Odgovori 11 3

Mikele

Neće 'arogantna neznalica' kao kolege. A još mu puna usta Trinkijerija.

Odgovori 1 6

Objektivno

Pokusajmo to sagledati realno. Zvezda nije kompletna i to jeste hendikep. Sastajali su se vise puta ove godine i Buducnost ima sve poraze. Poslednji mec je Zvezda izgubila, a ne Buducnist dobila. Tu prije svega mislim na trecu cetvrtinu gdje je Zvezda promasila nekoliko zicera i puno otvorenih suteva i za dva i za tri poena. U trecoj cetvrtini Zvezda je dala samo osam koseva. Sport je to, jednostavno se desi. Tolika je razlika prije svega u fizickoj spremi izmedju ova dva tima da sanse za petu utakmicu ne postoje. Ocekujem dvocifrenu razliku na kraju, jer ovako fizicki nespremna Buducnost se ne moze oporaviti i moze parirati prvu cetvrtinu

Odgovori 7 3

alan ford

kada coek sirokog vrata i jos vece glave, sa velikim bicepsima i bez malih sivih celija sedne u predsednicku fotelju kluba, sto bi novinari rekli kontra biz(n)mismen, onda imamo to sto imamo....Oni ce ici na prekid u Bg, Mozda zato pri prvom incidentu treba povuci ekipu u svlacionicu....i tako opet i opet......Ovekve meceve ne treba ni igrati.

Odgovori 10 2

Mastoor

Ако дође до пете утакмице, волео бих да буде културно навијање за свој клуб у Пиониру, уместо да им се светимо за простаклуке и измишљамо нове, чиме би испадали само исти примитивци као што су они. Дакле, да их победимо господски, без пљувања, вређања, урлања на њих и слично.

Odgovori 24 61

Petar

Ha ha Mastoore častili te kroatski botovi sa negativnima

9 4

Mirko

Pravo da vam kažem, meni je svejedno dal' ćemo biti kulturni ili nećemo, bitno mi je da ih natankamo za sve ono u Podgorici i to sa jedno +50 ako može. A onda mož' da budemo i kulturni, nema problema.

11 4

Zvezda Le

Pre svega veliki gospodin!

Odgovori 69 36

Mikniroisti

A sta ovaj glumiiii nevinasce.....

Odgovori 44 84

Familija

crvena zvezda olimpijakos spartak moskva tri zemlje dve boje jedna vera bolje od ovoga nemoze pogazicemo vas

49 7

Amfilohije

SPC je uz Zvezdu, ne brinite. Cijelo sveštenstvo je u dresovima zvezde i moli se danonoćno svevišnjem. Amin...a za svaki slučaj zaprijetite sudijama ako bog bude nedostupan.

Odgovori 43 26

Лука

Какав коментар, страшно, куда све ово води људи моји, гледајмо кошарку и уживајмо 😉

20 1

Mastoor

Да, Амфилохије мора да куца латиницом.

19 0

Risko

A dolaze li Covici ?? Ovvi iz FmP svi

Odgovori 37 69

Familija

idemo majstori

Odgovori 68 36

PG

Zavadi pa vladaj,i hleba i igara Prava za nas narod naivni..Dozvoljavate da vas milovi i vucicevi pioni pomamljuju..Poz za normalan narod Crne gore i Srbije

Odgovori 79 2

Kynn

Doživotni ugovor za Milana! ✅

Odgovori 32 10

Валди

бановати га за стално.

3 27

Magiko

Mnogo polimike o tome kakav je Tomić trener. Pre svega svojim ponasanjem i izjavama dokazuje da je veliki gospodin i da ga samo zanima njegova ekipa. Slican mentalitet kao Dejan Radonjić, i nadam se da ce kao i on napraviti velike rezultate.

Odgovori 104 35

Ggg

Tomic gospodin??? Da li si ti pratio njegove konferencije za medije ove sezone? Na njima se videla ogromna nadmenost. Cak su i navijaci Zvezde govorili da se ponasa nadmeno. A tek o njegovom ponasanju i udaranju Bodiroge dok su obojica bili igraci ili vredjanje Djordjevica na mecevima Pao-Oli dok je Djordjevic trenirao Pao. Daleko je on od gospodina.

31 71

Milos

Ma da, sad se spusta lopta kad je sledeca opet u PG, a da je BG spremao bi se rat, pljuvanje, mrdanje koseva, kese sa mokracom... Mozda je tebi ta Coviceva igranka nova, ali mi smo je odavno provalili.

Odgovori 23 92

Anunnaki

Ti si klasičan primer da nije bolest sve što boli ! Da je rekao nešto suprotno, opet bi cvileo, jado jadna !

76 8

Валди

Ја се искрено надам да се Београд напокон опаметио и да ће вас и вашу хрватску браћу у будућности дочекивати како доликује...

58 7

Milos

hahaha, evo ih musavci. Pa ajde demantujte me, sta od navedenog nije bilo? Jel ste Vladu Jovanovica gadjali mokracom? Jel ste u Zelezniku drmali koseve? Pljuvanja ima na svakoj, to vam je najmanji greh, a i ciganski manir. Jel ste Duleta gadjali papcima?? Pa posle nekome kazite da je bolestan. Kompleksi su od vas napravili psihijatrijske slucajeve, to samo jos vi ne vidite jer verujete Covicu, a ne svojim ocima...

6 31

Žan Ž. Ruso

Tomić gospodin za razliku od Prdeše, pardon Smrdeše ili Repeše, kako li se već vika onaj lažni magnet za pljuvačku!? :-)

Odgovori 80 25

Antirom

Nekoga briga šta ti hoćeš, moj krezubi tomiću.

Odgovori 20 78

Familija

6000 hiljada glava 6000 hiljada srpskih glava je spremno cak i na robiju je spremno da vas docekamo u ponedeljak u beogradu spremno je da vam priredi nesvakidasnji docek spremno je vec sada je spremno bicete pogazeni kao nikada do sada repesa dobrodosao u beograd u srbiju kucu i dom navijaca ali i huligana crvene zvezde mi smo oni na koje su vas svi upozoravali

31 10

Zvezda Le

tako je familijo! 😎

28 4

zagor

pametno jer-svinja te uvuce u blato pa te na iskustvo pobedi-. Neka Repese samog u blatu, najbolji i jedini pravi odgovor je na terenu. Doduse, ovi su spremni i na prekid.

Odgovori 77 8

SSSS

Da, ali se nadaju prekidu u Bg, jer bi sva krivica bila Zvezdina!!! Latini su to, stari!!!

62 7

* Sva polja su obavezna

Fener kakav znamo: Slukas, Veseli, Kalinić (VIDEO)

Fener kakav znamo: Slukas, Veseli, Kalinić (VIDEO)

Fener kakav znamo: Slukas, Veseli, Kalinić (VIDEO)

Fenerbahče ima velikih problema na startu nove evroligaške sezone. U Barseloni su igrači Željka Obradovića doživeli još jednu agoniju i težak poraz, a samo su na momente podsetili na ekipu koja je nekad bila prvak Evrope. Takva je bila akcija Kostasa Slukasa, Jana Veselog i Nikole Kalinića.

Gasol otpušten, možda ostaje u Portlandu

Gasol otpušten, možda ostaje u Portlandu

Gasol otpušten, možda ostaje u Portlandu

Portland Trejl Blejzersi su otpustili Paua Gasola koji nije uspeo da se oporavi posle operacije leve noge. Moguće je da će legendarni španski košarkaš ostati ipak u franšizi iz Oregona, ali u drugoj funkciji.

Najbolji potezi sa meča Partizan - Ritas (VIDEO)

Najbolji potezi sa meča Partizan - Ritas (VIDEO)

Najbolji potezi sa meča Partizan - Ritas (VIDEO)

Partizan je savladao Ritas 86:81 u osmom kolu Evrokupa. Meč nije obilovao atraktivnim potezima, ali su crno-beli na vreme uspeli da naprave prednost koju litvanska ekipa na kraju nije mogla da stigne.

Divac: Bogi je trener na parketu, podučava saigrače

Divac: Bogi je trener na parketu, podučava saigrače

Divac: Bogi je trener na parketu, podučava saigrače

U razgovoru za NBC Vlade Divac i Peđa Stojaković su govorili o veštinama i mogućnostima Bogdana Bogdanovića. Funkcioneri Sakramento Kingsa su objašnjavali zašto je srpski reprezentativac jezgro mlade ekipe iz Kalifornije.
Loading...