Ezra Shaw, Getty Images

Košarka

19.04.2019 / 15.28

Lejkersi danas pregovaraju sa Luom

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Arcadia

Lejkersi su definitivno pobrkali lončiće! Još da angažuju Mela i cirkus je zagarantovan do isteka ugovora samoproglašenog "Kinga".

Odgovori 0 0

Ron Harper

Hahaha jaki trener,pokazao je kakav je trener kad je LeBron otišao iz Klivlenda.

Odgovori 9 0

Rex

Lu, jel te jos bole zglobovi od Ajversona?😆😆😆😆😆

Odgovori 18 0

MKD

Sramota!!!

Odgovori 12 1

Miroslav

Nebi me iznenadilo da dovedu i Entonija.Ipak je on prijatelj sa LeBronom.

Odgovori 11 1

USSR

Znaci Medzik je puaten niz vodu da bi ovaj gospodin jos malo uzivao u basketu za 30 miliona godisnje...uzas...Lejkersi u bunaru naredne 3-4 godine u najboljem slucaju...

Odgovori 18 1

Fan

I posle kažu lebron ne upravlja svojim timovima, kako da ne.

Odgovori 23 1

Mane

Doveli Lebrona da im unapredi ekipu, a on ih unisti.

Odgovori 20 2

Pendula

Nemojte ljudi ako Boga znate 🙏

Odgovori 24 1

Žan Ž. Ruso

Ovaj Lu je možda gori čak i od onog najgoreg - Repeše!

Odgovori 36 2

Kaokakao

Lebron dovodi pomocnog trenera, bio bi bolji naslov.

Odgovori 47 0

Ivan

Auuu.

Odgovori 22 0

Davor

Nemoj molim te znaci prestajem navijati za Lakerse, nije mi se svidjelo kad je Lebron dosao. Od ovog lika i ja bi bio bolje trener majke mi

Odgovori 34 0

* Sva polja su obavezna

Ronaldo: Previše ima glupih ljudi

Ronaldo: Previše ima glupih ljudi

Ronaldo: Previše ima glupih ljudi

Napadač Juventusa Kristijano Ronaldo posle pobede protiv Verone u četvrtom kolu Serije A (2:1) priočao je i o gestu usmerenom ka navijačima Atletiko Madrida u nedavnom duelu Lige šampiona.

"Izgubio sam koncentraciju, odmah bi se oženio"

"Izgubio sam koncentraciju, odmah bi se oženio"

"Izgubio sam koncentraciju, odmah bi se oženio"

Australijanac Nik Kirjos poražen je od Rodžera Federera u duelu Lejver kupa u Ženevi 6:7 (5), 7:5, 10:7, ali meč će ostati upamćen po još jednom ispadu talentovanog igrača.

Šta se dešava sa Barselonom? Debakl... (VIDEO)

Šta se dešava sa Barselonom? Debakl... (VIDEO)

Šta se dešava sa Barselonom? Debakl... (VIDEO)

U meču petog kolaLa Lige Granada je na svom stadionu pobedila Barselonu sa 2:0 ostvarivši prvu pobedu protiv katalonskog sastava nakon šest uzastopnih poraza. Granada će sa 10 bodova, koliko imaju i Atletiko Madrid i Sevilja, prenoćiti na prvom mestu na tabeli.

Pet trojki Vanje Marinkovića protiv Barse, moćni Real!

Pet trojki Vanje Marinkovića protiv Barse, moćni Real!

Pet trojki Vanje Marinkovića protiv Barse, moćni Real!

Košarkaši Real Madrida i Barselone sastaće se u nedelju u finalu španskog Superkupa.
Loading...