Getty Images / Christopher Lee

Fudbal

27.04.2019 / 23.50

Penali odlučili - Ren osvajač Kupa!

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

El Stekinjo

Ahahahahaha... Koja je ovo ljepota.

Odgovori 8 0

Nenad Tlačinac-Tlača

Sve čestitke!!! Što bi rekli naši preci, "Boj ne bije svijetlo oružje(tj. lova) no boj bije srce u junaka"

Odgovori 43 1

GGMU

Kakva zver od golmana je onaj iz Rena...

Odgovori 16 1

brrrer

najveca prevera od trenera je ovaj tuhel bot

Odgovori 47 2

Rade K V.

I da znas da jeste.Inace PSZ do pre neku godinu marginalni Klub , nije sve u novcu.Mora malo I fudbal da se igra.

2 0

Deki

Bas lepo! Drago mi je zbog ekipe Rena. I da se zna da nije sve u novcu. Srecno im bilo !!!

Odgovori 88 0

Francuski ren

Covece, nama sk dnevno servira 70 vesti..pa ko ostane normalan alal mu vera

Odgovori 31 1

Ostoja

Koji trenet, daje klincu da šutira poslednji penal i stavlja mu pretežak teret odgovornosti. A klinac ni da briji ne zna, neko mu Tuhel neto prstima pokazuje. Umesto da kapiten preuzme odgovornos. Znao sam da će lopta otići nebu pod oblake... a malog će ovo dudu, dugo pratiti. Plus sudija, svaku je odluku donosio u korist PSŽ-a, posebno žuti kad se onaj klovn prenemagao, mada ga igrač Rena pipnuo nije!

Odgovori 11 4

stefan10

džaba pare kad su samo skup pojedinaca. nadam se da će posle večeras prestati da uporedjuju Mbappea sa Messiem Ronaldom. nikad nije nit’ će bit na njihovom nivou.

Odgovori 26 16

Ја

Не волим иначе да прозивам клубове,али стварно су смијешна екипа,никакав систем и хијерархија већ само пумпај паре па ће доћи титуле...

Odgovori 38 3

Ivan Mikic

A onaj start Mbappea... za zatvor !!!

Odgovori 50 3

Solšer

decko se vec ufurao pa pokazuje frustracije, nema od njega nista, i ovako sam uvijek smatrao da je precijenjen

17 8

Марко

Последи дан кад сам ставио њих на тикет, вештачки клуб направљен само за мале утакмице!

Odgovori 51 1

Macbvb09

Pravda zadovoljena Hatem Ben Arfa bilji od pola Psg a

Odgovori 88 0

Ok

Vidi ga Mbape sto postaje smecar kao drug mu Nejmar

Odgovori 47 4

Mm

Svaka čast,tako se bori za klub. Samo gazi bogate

Odgovori 45 1

1991

Da uloze jos jedno 500m pa dako bude nesto

Odgovori 24 1

����

PSG jednostavno nema nikakav sistem. Arapi samo kupuju na gomilu, preplaćuju igrače, ponašaju se jednostavno kao trećerazredni tim, što jednostavno trenutno i jesu.

Odgovori 37 0

Dragan

E moj PSG...

Odgovori 11 2

95

E nek su izgubili baš mi je drago!!!

Odgovori 27 2

* Sva polja su obavezna

NHL: Bafalo čuva čelo, het-trik Horvata

Autor

NHL: Bafalo čuva čelo, het-trik Horvata

NHL: Bafalo čuva čelo, het-trik Horvata

Ekipa Bafalo Sejbrsa zadržala je prvo mesto u istočnoj konferenciji NHL pobedom nad San Hoze Šarksima u produžetku 4:3.

Sijakam i VanVlit spasli šampiona, odličan debi Melija

Autor

Sijakam i VanVlit spasli šampiona, odličan debi Melija

Sijakam i VanVlit spasli šampiona, odličan debi Melija

Košarkaši Toronta Reptorsa savladali su Nju Orleans Pelikanse posle produžetka sa 130:122 na otvaranju nove NBA sezone.

Libertadores: River izdržao na Bombonjeri za finale

Autor

Libertadores: River izdržao na Bombonjeri za finale

Libertadores: River izdržao na Bombonjeri za finale

Fudbaleri River Plejta prvi su finalista Kopa Libertadores – posle pobede nad Bokom juniors na Monumentalu 2:0, na Bombonjeri su poraženi 1:0 i tako su prošli dalje.

Pep: Sterling je savršen; Rahim: Trebalo je da dam i 4.

Autor

Pep: Sterling je savršen; Rahim: Trebalo je da dam i 4.

Pep: Sterling je savršen; Rahim: Trebalo je da dam i 4.

Trener Mančester Sitija Pep Gvardiola bio je pun hvale na račun Rahima Sterlinga, heroja pobede Građana nad Atalantom 5:1 u trećem kolu grupne faze Lige šampiona.
Loading...