Evropski mediji osuđuju nemoralni naslov o Šumaheru

Formula 1 3. apr 201412:32

Evropska javnost i mediji oštro su kritikovali naslov u ženskom nemačkom
magazinu „Aktuele“ na čijoj se naslovnoj strani nalaze Mihael i Korina Šumaher
uz naslov: „Budan!“ Ništa ne bi bilo sporno da se sedmostruki prvak Formule 1
zaista probudio i da članak u pomenutom časopisu ima ikakve veze sa naslovnom
slikom. Sadržaj vesti nije se odnosio na Šumahera, već na pacijente koji su bili
u komi, a koji su se kasnije probudili.

„Trebalo bi tužiti ovaj magazin.
Neukusno“, „Ovo je samo jedan od pokušaja da se poveća prodaja
senzacionalizmom“, samo su neki od komentara na ovaj slučaj, prenosi Independent.

Očigledno je da je Šumaher izmanipulisan u
marketinške svrhe, pa se očekuju mnogobrojne tužbe upućene ovom mediju.

Author: Sportal.rs