Fight Channel postaje deo kompanije United Media

SK Fight 7. apr 201718:50 > 18:51
SK

Sinonim za borilački sport u regionu – specijalizovani kanal Fight Channel, postao je deo kompanije United Media koja širi svoj portofolio najatraktivnijih sportskih kanala. Pored najgledanijih Sport Klub kanala, sada je tu i Fight Channel, sa novom sezonom UFC.

Zahvaljujući dvogodišnjem ugovoru sa tom najbrže rastućom borilačkom organizacijom na svetu, gledaoci Fight Channel-a biće u prilici da prate sve UFC borbe, ukupno više od 40 događaja uživo na godišnjem nivou. Kao glavni promoter MMA borbi, UFC preko 20 godina okuplja najviše rangirane zvezde tog sporta i puni najveće svetske arene i stadione.

24-časovni program Fight Channel-a obuhvata i više od 100 spektakala uživo godišnje drugih prestižnih borilačkih organizacija među kojima su i Bellator, Glory World Series, FFC i drugi. Kanal takođe raspolaže bogatom arhivom legendarnih takmičenja kao što su It’s Showtime, King of the Cage i Cage Rage. Osim svetskih događaja, promoviše i razvija domaću i regionalnu borilačku scenu i pruža edukativni sadržaj kroz mnogobrojne dokumentarne filmove.

Veoma sam srećan što sa ovom akvizicijom dobijamo snagu kompanije United Media da Fight Channel, koji već sada nema konkurenciju u Evropi, plasiramo i na svetsko tržište gde će zasigurno postati jedan od vodećih kanala ovog žanra“, rekao je Orsat Zovko, direktor Fight Channel-a.

Osnovan pre šest godina, Fight Channel je po svom sadržaju jedinstven u Evropi, a jedan je od tek nekoliko sličnih kanala u svetu.

Uz kanale N1, Cinemania, Lov i ribolov, Grand, Ultra, Mini Ultra, Bambino, Orlando i lepezu sportskih kanala Sport Kluba, svoju ponudu sada obogaćujemo prestižnim kanalom u oblasti borilačkih sportova. Kao deo naše regionalne kompanije, Fight Channel će imati finansijsku podršku za dodatna ulaganja u kanal, ujedno i priliku da proširi poslovanje atraktivnim prenosima uživo i vanvremenskim arhivskim sadržajima“, izjavila je Aleksandra Subotić, direktor kompanije United Media.