Pali Hearthstone nerfovi – Druid najgore prošao

eSports 8. sep 201712:54 > 13:41
Podeli:
Blizzard

Mesec dana nakon konstantne dominacije Druida u novoj Hearthstone meti koja je nastala izlaskom Knights of the Frozen Throne ekspanzije, Blizzard je napokon odlučio da nerfuje nekoliko problematičnih karata kako bi povratio balans u igri.

Druid je dobio dva jaka udarca, koja će definitivno ojačati moć aggro špilova protiv njih. Spreading Plague mana cost je povećan sa pet na šest, dok je svima dobro poznat Innervate popio težak nerf i sada daje samo jedan mana kristal umesto dva. Uz kombinaciju nerfa ovih karata, agresivni špilovi će imati mnogo više vremena da savladaju Druide, kao nekada kada im je to mnogo lakše polazilo za rukom.

I Warrior je pogođen jednom pomalo neočekivanim nerfom Fiery War Axe-a, koji sada košta tri mane umesto dve. Ova karta je bila okosnica većina Warrior špilova već dugo vremena, a posebno je problematična u Pirate Warrior špilu. Iako je nerfovana, ona je i dalje igriva, podsetimo da Paladini često igrau Rallying Blade, što je maltene bukvalno War Axe koji košta tri mane.

U nadi da će nerfovati i Murloc Paladine, Blizzard je nerfovao Murloc Warleadera, koji sada umesto +2/+1 daje +2/+0 svim Murlocima.

I za kraj, nerf koji je pogodio Shamane, zbog čega se najveći broj igrača buni – Hex je povećan sa tri na četiri mane. Blizzard je ovo obrazložio tako što su rekli da je Hex jeftiniji nego što bi trebalo da bude, i da bez obzira u kakvom se stanju Shamani nalaze, ova karta mora biti nerfovana.

Ovoga puta Blizzard je zaista nerfovao karte koje se nalaze u velikom broju špilova koje viđamo po esport turnirima, tako da će ove promene u mnogome uticati i na razvoj Hearthstone esport mete, u to nema sumnje.