PUBG Corp daje $2 miliona u dobrotvorne svrhe

eSports 25. jan 201813:21 > 13:59
Podeli:
playersunknownbattleground

Prateći trendove najpopularnijih video igara, izdavači hit naslova PlayerUnknown's Battlegrounds su rešili da u PUBG ubace kutije sa skinovima za odeću, a deo novca od njihove prodaje su rešili da poklone dobrotvornim ustanovama širom sveta.

Kutije sa skinovima za odeću su najavljeni u PUBG-u još u avgustu mesecu dok je igra bila u jednoj od prvih faza razvijanja, još tada je kompanija PUBG Corp najavila da će novac ići na pravo mesto, a to obećanje su sada i ispunili. Oni su objavili da će 2 miliona dolara od prodaje dati organizacijama kao što su Gamers Outreach i Extra Life dok će naknadno objaviti imena ostalih dobrotvornih ustanova koje će podržati.

Kutije sa skinovima već neko vreme dižu prašinu u svetu gejminga i sve je veći broj zemalja koje žele da ih uvrste u kockanje i da ih na neki način zabrane. Istina je da mladi troše velike sume novca da dođu do skinova koji u većini slučajeva ni nemaju uticaj na samu igru već su samo estetsko unapređivanje likova koje igraju, ali mora se priznati da je PUBG Corp celoj ovoj situaciji pristupio na možda i najbolji način do sada kada su gejming kompanije u pitanju. Oni će podeliti profit na tri dela. Glavni deo će ići samoj kompaniji, ali će istovremeno odvajati deo novca kako za dobrotvorne ustanove, tako i za finansiranje PUBG esporta i podizanje nagradnih fondova PUBG turnira.

Pored ovoga, sledeće nedelje će biti organizovan humanitarni strim maraton na zvaničnom PUBG Twitch kanalu, a sav prihod će ići organizaciji Extra Life koja skuplja novac za lečenje bolesne dece.