Uzi učestvuje u Nike reklamnoj kampanji

eSports 22. okt 201817:44 > 17:45
Podeli:
nike

Kineska LoL zvezda Jian "Uzi" Zihao je prvi esportista sa kojim je Nike sklopio saradnju. On će učestvovati u novo kampanji NBA legende Lebron Jamesa po nazivu "Dribble &".

Za sada se još uvek ne zna šta će tačno podrazumevati učešće u ovom poduhvatu, sem da će u njemu pored LeBrona i Uzija učestvovati kineski glumac Bai Jingting, sudeći po plakatu koji se pojavio na kineskoj društvenoj mreži Weibo. Svaki od učesnika će nositi po jedan slogan vezan za ono čime se bave, a Uzijev će glasiti „Dribble & carry“.

Modni i robni brendovi sve češće koriste poznata lica iz esporta u svojim reklamama, a Nike je rešio da probije led sa jednim od najpopularnijih LoL igrača svih vremena. Uzi poseduje status žive legende u Kini, gde ima milione fanove, a ove godine je konačno osvojio nekoliko velikih trofeja, uključujući dve titule prvaka Kine i šampiona Mid-Season Invitationala, kao i Azijske igre na kojima je LoL debitovao kao disciplina, ali ona najbitnija mu je na kraju promakla.

Uzi i Royal Never Give Up su u jednom od najvećih iznenađenja u istoriji LoL šampionata sveta doživeli poraz u četvrtfinalu protiv trećeg nosioca EU LCS lige G2 Esportsa, iako su bili glavni favoriti za titulu.

I dok je javnost u Kini razočarana zbog poraza, nema sumnje da će Uzi nastaviti da dobija podršku fanova iz svoje zemlje, zbog čega se ovaj potez Nike kompanije čini kao pun pogodak.