Nike postao zvaničan sponzor LPL lige

LOL 1. mar 201915:57 > 16:02
Riot Flickr

Partnerstvo koje je nezvanično najavljeno krajem prošle godine je sada i zvanično potvrđeno od strane Riota.

Nakon takmičarskog uspeha koji je LPL ostvario prošle godine, napokon je došlo vreme da se uberu plodovi truda. Kina je nakon nekoliko godina korejske dominacije konačno izašla iz senke svojih najvećih rivala, osvojivši prvo MSI 2018, a potom i Svetsko prvenstvo 2018 i to upravo na tlu Koreje.

Zbog toga i ne čudi da je Nike odabrao upravo ovu ligu da zvanično uđe u svet esporta. Jedan od najpoznatijih odevnih brendova na planeti će oblačiti sve učesnike lige, od igrača, preko trenera pa sve do sudija, dok će vremenom izbaciti i odeću koju će navijači moći da kupuju, a od čije prodaje deo profita će ići i samim timovima.

LPL liga je prva od vodećih svetskih LoL liga koja je uvela franšizni sistem, a sada su i prvi koji su uveli igranje na domaćem i gostujućem terenu, što je bez presedana u LoL esportu. Od kako je kineska kompanija Tencent preuzela Riot, čini se kao da kineska LoL esport scena dodatno cveta, što ne samo da je donelo rezultate prošle godine, već se čini da kineski timovi igraju sve bolje i bolje, zbog čega će biti glavni favoriti za internacionalne titule, naravno protiv korejskog čuda Griffina.

Iako je prvobitno najavljeno da će partnerstvo biti sklopljeno na pet godina i da će vrednost sponzorstva iznositi 144 miliona dolara, prema izveštaju kineskih medija ugovor će trajati do 2022. godine i procenjuje se na oko $29 miliona.