U svetlu skorašnjih događaja i prelaska Ninje i Shrouda na Mixer, Twitch izgleda kao da polako ali sigurno gubi bitku sa ostalim striming platformama u zadržavanju svojih najprominentnijih figura.
Jack “CouRage” Dunlop, jedan od glavnih kreatora sadržaja pod 100 Thieves organizacijom, sinoć je objavio napuštanje Twitcha i prebacivanje svojih budućih strimova na Jutub.
The Next Chapter…
CouRage x YouTubehttps://t.co/StYfTG6UEEpic.twitter.com/CyYB6gcnHc
— Jack “CouRage” Dunlop (@CouRageJD) November 4, 2019
Ovu vest je prvo objavio Rod „Slasher“ Breslau, jedan od najpoznatijih insajdera gejming i esport sveta, da bi samo 30 minuta kasnije CouRage zvanično najavio svoj prelazak.
100 Thieves creator Jack “CouRage” Dunlop will be leaving Twitch to stream exclusively on YouTube, sources tell me
— Rod Breslau (@Slasher) November 4, 2019
Tokom serije tvitova, Slasher navodi da agencija koja zastupa CouRage takođe zastupa i Ninju, Shrouda, TimTheTatMana, LIRIKa, Summ1ta, Skadoodlea kao i mnoge druge poznate strimere, a po njegovim rečima, maltene svi strimeri koje predstavlja agencija Loaded su trenutno u pregovorima sa drugim platformama, Mixerom i Jutubom i njihov odlazak sa Twitcha je veoma izgledan.
CouRage’s agency Loaded negotiated the deal, the same agency who represents Ninja, shroud, timthetatman, LIRIK, and summ1t among other clients
additional Loaded streamers are expected to more announcements in the near future
— Rod Breslau (@Slasher) November 4, 2019
Skorašnji pokazatelji favorizuju Jutub čak i kada je u pitanju u esport sadržaju i prenosu turnira, što je tržište na kojem je Twitch do sada bio kralj. U okviru rekordne gledanosti meča G2 protiv SKT na LoL SP 19 koji je ušao u istoriju kao najgledaniji esport meč u istoriji, čak 1.900.000 gledalaca je pratilo putem Jutuba, dok je „samo“ 1.500.000 ljudi pratilo preko Twitcha. Iako su brojke milionske, jasno je da Jutub i nakon gašenja YouTube Gaming aplikacije ostaje relevantan za gejming i esport sadržaj, u nekim slučajevima više nego Twitch.
3 985 787 peak viewers on final game @T1LoL vs @G2esports, #Worlds2019. Stats excluding Chinese platforms and TV. This is a new record for esports events. #LoL@lolesports@riotgames
More stats soon on site:https://t.co/byd1pHvDYHpic.twitter.com/WevwVqzBvZ
— Esports Charts (@EsportsCharts) November 3, 2019
Izgleda kao da borba giganata Amazona (Twitch), Microsofta (Mixer) i Googlea (YouTube) tek počinje na ovom polju i da jedino Amazon drži kasu zatvorenom, dok njihovi glavni konkurenti otkupljuju sve veći broj popularnih ličnosti koje su svoj brend izgradile upravo na Twitchu.