EGZODUS SE NASTAVLJA: Twitch gubi od YouTube i Mixera?

Ostale igre 5. nov 201911:45 > 11:55
CouRage

U svetlu skorašnjih događaja i prelaska Ninje i Shrouda na Mixer, Twitch izgleda kao da polako ali sigurno gubi bitku sa ostalim striming platformama u zadržavanju svojih najprominentnijih figura.

Jack “CouRage” Dunlop, jedan od glavnih kreatora sadržaja pod 100 Thieves organizacijom, sinoć je objavio napuštanje Twitcha i prebacivanje svojih budućih strimova na Jutub.

Ovu vest je prvo objavio Rod „Slasher“ Breslau, jedan od najpoznatijih insajdera gejming i esport sveta, da bi samo 30 minuta kasnije CouRage zvanično najavio svoj prelazak.

Tokom serije tvitova, Slasher navodi da agencija koja zastupa CouRage takođe zastupa i Ninju, Shrouda, TimTheTatMana, LIRIKa, Summ1ta, Skadoodlea kao i mnoge druge poznate strimere, a po njegovim rečima, maltene svi strimeri koje predstavlja agencija Loaded su trenutno u pregovorima sa drugim platformama, Mixerom i Jutubom i njihov odlazak sa Twitcha je veoma izgledan.

Skorašnji pokazatelji favorizuju Jutub čak i kada je u pitanju u esport sadržaju i prenosu turnira, što je tržište na kojem je Twitch do sada bio kralj. U okviru rekordne gledanosti meča G2 protiv SKT na LoL SP 19 koji je ušao u istoriju kao najgledaniji esport meč u istoriji, čak 1.900.000 gledalaca je pratilo putem Jutuba, dok je „samo“ 1.500.000 ljudi pratilo preko Twitcha. Iako su brojke milionske, jasno je da Jutub i nakon gašenja YouTube Gaming aplikacije ostaje relevantan za gejming i esport sadržaj, u nekim slučajevima više nego Twitch.

Izgleda kao da borba giganata Amazona (Twitch), Microsofta (Mixer) i Googlea (YouTube) tek počinje na ovom polju i da jedino Amazon drži kasu zatvorenom, dok njihovi glavni konkurenti otkupljuju sve veći broj popularnih ličnosti koje su svoj brend izgradile upravo na Twitchu.