Klubovi na društvenim mrežama: Trojka preko 100 miliona

Bundesliga 11. jun 202019:12 > 19:22
Getty Images Sport/Gonzalo Arroyo Moreno

Društvene mreže postaju sve važniji poligon za premeravanje snage onih najjačih fudbalskih klubova. U današnjem svetu nimalo nije zanemarljiva vidljivost na ovim medijima, a svakako prednjače oni najpopularniji i najbogatiji klubovi.

U prvih 10 po broju pratilaca čak pet klubova dolazi iz Premijer lige. To su Mančester Siti na 10. mestu sa 69.200.000 pratilaca, Arsenal na devetom sa 72.700.000, Liverpul na šestom mestu sa 81.680.000, Čelsi na petom sa 86.190.000 i Mančester Junajted na trećem mestu sa 133.680.000. Ipak, ispred Crvenih đavola na prva dva mesta nalaze se velikani La Lige Barselona koja je druga sa 232.400.000 i Real Mardid na prvom mestu sa 239.090.000 pratilaca. Real, Barselona i Mančester Junajted jedini su sa 100 i više miliona pratilaca.

U prvih 10 još se nalaze Juventus na četvrtom mestu sa 92.030.000, PSŽ na sedmom mestu sa 80.490.000 i osmi Bajern sa 77.160.000 pratilaca. Ako se gledaju posebno svaka mreža Real je prvi na Fejsbuku, Tviteru i Instagramu, dok je Barselona ubedljivo na prvom mestu kada je You Tube kanal u pitanj sa čak 9.400.000 pratilaca, skoro četiri miliona više od Reala.