Barselona je potpisala četvorogodišnji ugovor sa muzičkom platformom Spotify, koja će biti novi generalni sponzor kluba. U sklopu saradnje dogovoreno je i da stadion Katalonaca prvi put u istoriji promeni ime, te će se ubuduće zvati Spotify Kamp Nou.
Finansijski detalji ugovora Barse i Spotify nisu zvanično saopšteni. Ističe se samo da će u značajnoj meri doprineti smanjenju duga teškog više od milijardu evra i pomoći u kreiranju budžeta za narednu sezonu.
Mediji u Španiji, ipak, otkrivaju da katalonski gigant računa na zaradu od 280 miliona evra za četiri godine.
Acord amb @Spotify per unir el futbol i la música com mai ho havies vist abans 🏟
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) March 15, 2022
„Veoma smo ponosni zbog saradnje sa svetskim brendom kakav je Spotify. To će nam pomoći da klub dodatno približimo navijačima i učinimo da se osećaju još više kao deo porodice. Imaćemo priliku za jedinstvenim iskustvom u kombinaciji zabave i fudbala“, istakao je predsednik Barselone Đoan Laporta.
Podsetimo, u prethodnih pet godina generalni sponzor Katalonaca bio je Rakuten.
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare