Barsa našla sponzora: Kamp Nou prvi put u istoriji menja ime

Primera 15. mar 202222:35 > 22:38 2 komentara
Barcelona
Marc Graupera Aloma via Guliver Image

Barselona je potpisala četvorogodišnji ugovor sa muzičkom platformom Spotify, koja će biti novi generalni sponzor kluba. U sklopu saradnje dogovoreno je i da stadion Katalonaca prvi put u istoriji promeni ime, te će se ubuduće zvati Spotify Kamp Nou.

Finansijski detalji ugovora Barse i Spotify nisu zvanično saopšteni. Ističe se samo da će u značajnoj meri doprineti smanjenju duga teškog više od milijardu evra i pomoći u kreiranju budžeta za narednu sezonu.

Mediji u Španiji, ipak, otkrivaju da katalonski gigant računa na zaradu od 280 miliona evra za četiri godine.

„Veoma smo ponosni zbog saradnje sa svetskim brendom kakav je Spotify. To će nam pomoći da klub dodatno približimo navijačima i učinimo da se osećaju još više kao deo porodice. Imaćemo priliku za jedinstvenim iskustvom u kombinaciji zabave i fudbala“, istakao je predsednik Barselone Đoan Laporta.

Podsetimo, u prethodnih pet godina generalni sponzor Katalonaca bio je Rakuten.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare