Prvi ovogodišnji El Klasiko, utakmica između Reala i Barselone igra se u nedelju od 16:15 časova u Madridu.
Katalonska ekipa imaće na ovoj utakmici logo kanadskog repera Drejka. Barselona je prošle sezone dogovorila saradnju sa muzičkim streaming servisom Spotifyem kako bi zakrpila finansijske rupe nastale višegodišnjim lošim poslovanjem.
Pod sloganom „spojimo fudbal i muziku“ Barselona će na zagrevanje istrčati u dresovima na kojima će biti na prednjoj strani ilustracija sove, što je Drejkov logo, a na leđima će Ćavijevi igrači imati broj 50 i natpis Drejk. Kanadski reper je prvi probio granicu od 50 milijardi preslušavanja na Spotifyu.
Barcelona i Real u veliki derbi ulaze sa vraha tabele, sa istim brojem bodova. Barselona je na prvom mestu jer ima bolju gol-razliku. Ćavija ekipa je primila samo jedan gol u osam kola.
🦉 @Drake 💙❤
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 14, 2022
First artist to hit 50 billion @Spotify streams. First artist to share the @FCBarcelona shirt. pic.twitter.com/cBiHjge5FG
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare