Roma zove rivale da pomognu u kampanji o nestaloj deci

Serie A 20. feb. 202013:21 > 13:26
Podeli:
Maurizio Lagana/Getty Images

Fudbalski klub Roma najavio je da će razgovarati sa predstavnicima drugih evropskih klubova oko dizanja svesti o slučajevima nestale dece posle pokretanja revolucionarne kampanje na društvenim mrežama.

U prethodna dva prelazna roka, svaki put kada bi dovela nekog novog igrača, ‘Vučica’ je objavljivala video snimke nestale dece. Šestoro dece je pronađeno otkako je italijanski klub pokrenuo tu kampanju, a u Romi se nadaju da će dobiti podršku rivala pred međunarodni Dan nestale dece, koji se obeležava 25. maja.

Mislim da će to prihvatiti i drugi klubovi. Smatram da je to sjajna inicijativa, a da budem iskren, s obzirom na to koliko je popularna kampanja i kakav je uticaj imala, iznenađen sam da se nije desilo ranije. Ali, puno poštovanje zaslužuje Roma, ona je pokrenula to„, rekao je fudbaler Rome Kris Smoling.

Roma se udružila sa 12 organizacija širom sveta, a video snimci su osmišljeni tako da su u skladu sa igračima koje je u tom trenutku dovela. Troje dece koji su pronađeni je iz Londona, dvoje iz Kenije i jedno iz Belgije. Jedno dete iz Kenije koje je pronađeno je bilo uvršteno u Smolingov video prilikom njegovog transfera iz Mančester Junajteda.


Bio je to izuzetno snažan trenutak za mene i sjajna stvar za porodicu. Pošto sam sada otac, to neznanje gde vam je dete je jedna od najtežih stvari koja može da vam se desi u životu i ne bih to poželeo nikome„, istakao je Smoling.

Romin direktor zadužen za strategije Pol Rodžers rekao je da je prvobitna kampanja, koja je inspirisana popularnim hitom iz 1990. godine „Runaway Train“, dobila podršku navijača širom sveta. I on veruje da bi uz pomoć drugih klubova još više dece moglo da bude nađeno.

Ono što Roma sama može da uradi nije ni blizu onome što mogu drugi klubovi ako sve to radimo zajedno. Spremamo kampanju za 25. maj, kada je Dan nestale dece, u kojoj ćemo pokušati da ujedinimo ceo fudbalski svet, koji će stati uz istu kampanju, a ne samo kroz transfere. Ne očekujem da ćemo naići na otpor kada budemo kontaktirali druge klubove i pitali ih da se pridruže kampanji. Ovde se ne radi o transferima ili Romi, radi se o deci širom sveta koja su nestala i moći fudbalskih klubova i društvenih mreža, koje mogu da urade nešto da bi se oni vratili kućama„, rekao je Rodžers.