Mendijeta: Za mene nema dileme da li je lopta izašla…

Vesti 2. dec 20220:011 komentar
Kaoru Mitoma of Japan crosses the ball on the goal line resulting in the second goal scored by Ao Tanaka during the FIFA World Cup Qatar 2022 Group E match between Japan and Spain at Khalifa International Stadium on December 01, 2022 in Doha, Qatar. Japan v Spain: Group E - FIFA World Cup Qatar 2022
(Photo by Clive Mason/Getty Images)

O pobedonosnom golu Japanaca još će se pričati.

Povezano

Japan je pobedio Španiju sa 2:1 i osvojio prvo mesto u grupi izbacivši sa Svetskog prvenstva selekciju Nemačke.

Crvena furija je kao i panceri pre nekoliko dana bila veliki favorit, ali je poput Nemaca takođe posustala u drugom poluvremenu.

Japanci su izjednačili preko Ricua Doana, a samo tri minuta kasnije Kaoru Mitoma je požrtvovano reagovao i u padu već viđenu loptu u gol-autu vratio u igru gde je Ao Tanaka smestio u mrežu Španaca.

Dugo je trajala VAR provera da li je lopta izašla iz igre, da bi na kraju bilo objavljeno da je sve bilo regularno.

Gaicka Mendjeta nekadašnji reprezentativac Španije gledajući snimak golim okom ne misli tako:

„Da li je unutra ili napolje? Za mene je potpuno jasno…“, napisao je Mendijeta na društvenim mrežama uz snimak koji sugeriše da je lopta ipak izašla iz igre.

Zvanično nije izašla iz igre. Očigledno su u pitanju milimetri…

Print screen 1 Japan Španija
Print screen
VAR The LED board shows the Video Assistant Referee review on a goal by Ao Tanaka of Japan during the FIFA World Cup Qatar 2022 Group E match between Japan and Spain at Khalifa International Stadium on December 01, 2022 in Doha, Qatar. Japan v Spain: Group E - FIFA World Cup Qatar 2022
(Photo by Stu Forster/Getty Images)

Komentari

Vaš komentar