Adetokumbov koš za pobedu neregularan?

NBA 6. jan 201711:08 > 11:10
Podeli:
Al Bello/Getty Images

NBA liga saopštila je da koš Janisa Adetokumba za pobedu Baksa nad Niksima nije trebalo da važi.

U izveštaju se navodi da je Grk u poslednjem posedu napravio grešku jer igračima nije dozvoljeno da duže od pet sekundi driblaju leđima okrenuti ka košu ispod linije slobodnih bacanja.

On je to činio 5,6 sekundi, ali je NBA utvrdila i da je u istom napadu Karmelo Entoni načinio prekršaj “defanzivne tri sekunde“.

Pre nego što je izveštaj objavljen, trener Niksa Džef Hornasek rekao je da misli da je Adetokumbo povredio pravila, ali da sudije to nikada neće svirati u odlučujućem trentuku meča.

Baksi su nadoknadili 14 poena zaostatka i pobedili su sa 105:104.