Kako klečanje himni utiče na prodaju pice?

NFL 2. nov 201714:37 > 14:39
Stacy Revere/Getty Images

Jedan od glavnih sponzora NFL objavio je da su protesti igrača tokom intoniranja himne pre početka utakmica glavni razlog pada u prodaji pica.

Bivši kvoterbek San Francisko 49ersa Kolin Kapernik započeo je prošle sezone protest zbog rasne nejednakosti, a od tada mu se pridružio veliki broj igrača.

Osnivač kompanije „Papa John’s“ Džon Šneter rekao je da tom proizvoiđaču pica i te kako naškodila činjenica da NFL ne može da se izbori sa tom situacijom. Takođe, Šneter je dodao da je razočaran u čelnike NFL koji nisu razrešili situaciju.

U reviziji prihoda tokom prethodnog kvartala i pozivu novim investitorima, NFL se pominje 44 puta. I Šeter je istakao da je sve trebalo ‚saseći u korenu‘ čim su protesti krenuli.

Ta kontroverza polarizuje potrošače i samu zemlju. Bilo da je dobro ili loše, vođstvo počinje sa vrha i ovo je primer lošeg posla. Kada se reši taj problem, uvereni smo da će najbolje godine tek biti pred NFL“, istakao je Šneter.

Rejtinzi najjače lige u američkom fudbalu pali su za pet odsto u odnosu na prošlu godinu, iako je to i dalje najgledaniji sport u Sjedinjenim Državama.

„Papa John’s“, koji ima 4.700 objekata širom zemlje, u sredu je objavio da je povukao određeni broj reklama tokom utakmica NFL. Dodaje se i da je zabeležen porast prodaje u Severnoj Americi za jedan odsto u trećem kvartalu, što je znatno manje od 5,5 odsto u isto vreme prošle godine.

NFL se za sada nije oglasila po tom pitanju.