"Pica rat" preko NFL?

NFL 3. nov. 20172:51 > 3:02
Podeli:
Getty Images/Thearon W. Henderson

Tokom dana čelnik jednog od glavnih sponzora NFL "Papa John's" pice Džon Šneter izjavio je da situacija u tom šampionatu oko klečanja himni utiče na prodaju ovog proizvoda. Međutim, sa tim se ne slažu u konkurentnskoj firmi i manjem sponzoru "Pizza Hut".

Šneter je rekao da je ova kontroverza veoma naškodila prometu pice, pride je izrazio razočarenje reakcijom vrha lige. Sa druge strane iz konkurentskog „Pizza Hut“ stižu drugačiji tonovi.

Ne vidimo vezu između ovih događaja i našeg poslovanja – kratko je odgovorio Izvršni direktor „Yum Brands“, firme pod kojom se nalazi „Pizza Hut“ Greg Krid.

Očigledno da je u nečemu Šneter ipak bio u pravu. Tema klečanja himne polako polarizuje čitavo društvo, pa čak i proizvođače pice.