Rodžer Federer je u poslednje dve godine daleko od prave forme i vrhunskih rezultata na teniskim terenima, ali je i dalje ubedljivo najplaćeniji teniser.
Švajcarac je napravio nekoliko sjajnih marketinških poteza u poslednjih nekoliko godina. Tokom 2018. godine odbio je ponudu „Najkija“ da potpiše novi ugovor sa firmom, koja je bila uz njega od početka karijere i odlučio se da stavi potpis na saradnju sa japanskom kompanijom „Juniklo“.
Ugovor je vredan 300 miliona dolara na deset godina i on ne uključuje klauzulu da u tom periodu mora da aktivno igra.
Federer je posle toga nastavio da nosi obuću „Najkija“. Ipak na jednom treningu je probao patike švajcarske firme „On Raning“ i odlučio se da postane globalni ambasador. Za to je dobio još 300 miliona dolara.
Tako je švajcarski as odbijanjem 10 miliona dolara, napravio sebi prostor da inkasira 600 miliona zelenih novčanica.https://twitter.com/JoePompliano/status/1443361903921831939
6) Including his initial investment & marketing fees, Roger Federer reportedly owns about 3% of the brand.
The craziest part?
Just two years later, On Running has gone public & the business is valued at $10 billion.
That means Federer's stake is now worth about $300 million.
— Joe Pompliano (@JoePompliano) September 29, 2021
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare